مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری‌فرد خطاب به بازیکنان عنوان کرد روز جمعه بهترین فرصت است که بازهم دل هواداران را بدست آورید.
به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت رسمی پرسپولیس در پایان تمرینات امروز عباس انصاری‌فرد دقایقی را برای بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد. وی گفت: گذشته‌ها گذشته است و باید گذشته را فراموش کرد و از آن درس گرفت و اکنون باید چشم به آینده داشت. در چند بازی اخیر علیرغم بازی خوب شما  به دلیل کسب نتایج ضعیف هواداران زجر زیادی کشیده‌اند ولی در این بازی خاص شما می‌توانید با یک بازی خوب و کسب این سه امتیاز دل هواداران را به دست آورده و بازهم آنها را به عنوان حامیان اصلی خود داشته باشید.
 
من هنوز هم اعتقاد دارم شما بهترین هستید. بعید می‌دانم در میان کارشناسان و تیم‌های دیگر کوچکترین تردیدی در خصوص توانائی‌های شما باشد. بازهم تاکید می‌کنم اگر کمی به خود فکر کنید خواهید دید بهترین‌ بازیکنان و بهترین تیم ایران هستید. هیچ تیمی در ایران اگر شما مشکل روحی روانی نداشته باشید توان مقابله برابر شما ندارد. ما در بازی با پیکان بیش از 80 دقیقه از وقت بازی را سراسر هجومی بودیم ولی بدشانسی،  استرس و مسائل داوری اجازه نداد نتیجه بگیریم.
 
ما برای افزایش روحیه شما در این چند روزه اقداماتی را انجام دادیم از جمله از حبیب کاشانی دعوت کردیم در این چند روزه در کنار شما باشد و همچنین با مساعدت ایشان و سازمان تربیت بدنی بخش اعظم از مطالباتتان فردا پرداخت خواهد شد.
من  بازهم تاکید می‌کنم قدرت فنی و فردی شما از تمام تیم‌های لیگ بالاتر است و با توکل به خدا تو مرکز ،شما پیروز میدان خواهید بود. امیدوارم با بازی خوب خود پاسخ کلیه حاشیه‌سازان را بدهید.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)