رکیب پرسپولیس مقابل راه آهن قاعدتا نمی‌تواند تغییرات بسیاری داشته باشد اما با کنار هم قرار دادن نکته‌ها و البته تفکرات ژوزه در هر حالتی می‌توان منتظر تغیراتی ویژه در ترکیب یازده نفره اصلی تیم بود.

گل , قاعدتا ترکیب خط دفاعی تیم نسبت به بازی با سایپا تغیری نخواهد کرد و مانوئل که ظاهرا عاشق سیستم ۲-۵-۳ شده بازهم مقابل نیلسون از مثلث نورمحمدی، سیدجلال و بنگر استفاده می‌کند. اگر بال‌های چپ و راست را دوملی پوش تیم پولادی و ماهینی تصور کنیم با در نظر گرفتن جای ثابت مهدوی کیا در ترکیب می‌توان حدس زد محمد نوری ومیثم نقی‌زاده دیگر انتخاب‌های مانوئل در خط میانی‌اند. البته با تعریف و تمجید‌های اخیر مانوئل از سامان آقازمانی بعید نیست این بازیکن به ترکیب برگردد و جای نقی‌زاده را بگیرد.

ابهام اصلی اما در ترکیب دو نفره خط حمله است و این پرسش که مانوئل به ملی پوشان نیمکت نشین خود که دو هفته در تمرین نبوده‌اند اعتماد می‌کند یا به نفراتی همچون کاظمیان و نوروزی که در بازی‌های دوستانه گل زده‌اند دلخوش خواهد بود؟  البته با وجود غیبت زاید بازگشت غلامرضا رضایی به شرایط بازی می‌تواند کار مانوئل را برای انتخاب نهایی سخت کند اما چنانچه بازی‌های قبلی و تفکرات مانوئل را مد نظر قرار دهیم می‌توانیم حدس بزنیم ژوزه از ترکیب تلفیقی یک ملی پوش، یک همراه تیم استفاده خواهد کرد که در این بین شانس بازی زوج قاضی – کاظمیان بیشتر به نظرمی رسد.

همچنین تنها در صورت تغییر سیستم از ۲-۵-۳ به ۳-۳-۴ یا ۱-۳-۲-۴ می‌توان منتظر تغییرات وسیع تری در ترکیب بازیکنان بود؛ اتفاقی که تقریبا بعید به نظر می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)