محمدرضا خلعتبری در بازی با راه آهن با آمادگی بالایی حضور داشت و در این بازی همه کار کرد فقط گل نزد.

خلعتبری مهاجم سپاهان بعد از بازی با راه آهن گفت و گوی مفصلی  انجام داد که می خوانید:

بچه ها عالی کار کردند
بازی با راه اهن واقعا خوب بود و با سه گل سه امتیاز شیرین را گرفتیم. شرایط جدول طوری بود که با این سه امتیاز به صدر جدول می رسیدیم و به همین خاطر با جان و دل بازی کردیم. البته در جریان بازی وزش باد به ضرر ما بود ولی خداراشکر در روزی که تمام بچه ها عالی بودند توانستیم ببریم و به کادر فنی ، بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.ما امیدوار هستیم تیم های بالای جدول لغزشی داشته باشند تا ما در بازی های آینده بتوانیم به هدف مان برسیم.

می توانستیم 5،6 گل بزنیم
موقعیت های گل زیادی داشتیم و می توانستیم در این بازی 5،6 گل بزنیم. البته برای تیم حریف احترام قائل هستم اما واقعا می توانستیم باز هم گل بزنیم اما موقعیت هایمان گل نشد.وظیفه من این است که در زمین خوب کار کنم ودیروز هم موقعیت سازی کردم و دوست داشتم با پاس هایم بقیه بازیکنان را در موقعیت گل قرار بدهم.با جان و دل مثل همیشه کار کردم و درنهایت کادر فنی و هواداران باید از من راضی باشند.

نویدکیا واقعا به تیم کمک کرده
محرم نویدکیا در دو، سه بازی گذشته برای ما بازی کرده و واقعا توانسته به تیم ما کمک کند و حضورش نقطه مثبتی محسوب می شود.دیروز تمام بچه ها عالی بودند و هماهنگی کاملی با هم داشتند و باید این هماهنگی را در سه بازی آینده هم داشته باشیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

بازی با تیم های پائین جدول سخت تر است
بازی ما با تیم های پائین جدول سخت تر از بازی تیم های بالای جدول است چون این تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و جلوی ما خودشان را به آب و آتش می زنند. بازی با استقلال خوزستان خیلی سخت است چون این تیم کادر فنی خوبی دارد و آقای ویسی و بازیکنان این تیم حتی به یک امتیاز هم قانع می شوند. ما شناخت کافی از این تیم داریم و آقای بصیرت با آقای ویسی کار کرده و اطلاعات لازم را دارد. ما برای سه امتیاز بازی می کنیم تا کار خودمان را کرده باشیم و امتیازات لازم را بگیریم.

کارت زرد من را ببخشند
کارت زردی که در بازی با راه آهن گرفتم درست نبود و من اصلا نمی دانم چرا داور به من اخطار داد؟ از داور پرسیدم که گفت به خاطر برخورد کارت زرد دادم. اگر به خاطر هر برخوردی باید کارت زرد بدهند بعد از بازی های لیگ برتر انگلیس یا تیم های دیگر اروپایی باید فقط 5 بازیکن در زمین می ماندند. اینجا با این کارت ها خیلی زود بازیکنان محروم می شوند. حداقل مثل اروپا وقتی کارت زرد اشتباه بوده ببخشند که همین چند وقت پیش رونالدو را بخشیدند.

دوست دارم برای اولین بار قهرمان شوم
من قبلا چند بار در لیگ نائب قهرمان شدم و دوست دارم در این فصل قهرمان شوم. سپاهان شایستگی قهرمانی را دارد اما در حال حاضر ما فقط به بازی با استقلال خوزستان فکر می کنیم و بازی به بازی جلو می رویم.

از پرسپولیس کسی با من تماس نگرفته
از پرسپولیس نه کسی با من تماس گرفته و نه من قصد دارم به پرسپولیس بروم. من با سپاهان قرارداد دارم و به خاطر آرامشم در این تیم و قراردادم دوست دارم فصل بعد هم در این تیم بمانم.نمی دانم این حرف ها از کجا در آمده و مدام تکرار می کنند. با این حرف و حدیث ها فقط هواداران پرسپولیس و سپاهان ناراحت می شوند. من در خدمت سپاهان هستم و به مردم اصفهان تعهد دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)