مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس تیم خطرناکی است و بازی آسانی مقابل این تیم در پیش نخواهیم داشت.

محمدرضا خلعتبری ، با اشاره به وضعیت فعلی ذوب‌آهن گفت: از ابتدای فصل تا حالا نتایج خوبی نگرفتیم و از این شرایط ناراحت هستیم. انتظاری که از خودمان داشتیم خیلی بیشتر بود و متاسفانه امتیازهای زیادی را تا اینجا از دست دادیم اما مهم این است که در ادامه نتایج قبلی را جبران کنیم. در دو هفته اخیر شرایط بهتری پیدا کردیم، فولاد را شکست دادیم و در زمین نفت مسجدسلیمان هم به تساوی رسیدیم و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیمش فردا (پنجشنبه) بازی سختی برابر پرسپولیس خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خطرناکی است، هر چند آنها مثل فصل گذشته نتیجه نگرفتند ولی تا الان جزو بالانشین‌ها هستند و می‌خواهند باز هم قهرمان شوند. بازی آسانی در پیش نداریم و اهمیت این بازی را به‌خوبی می‌دانیم. وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم از حمایت هواداران هم بهره می‌بریم و در این بازی خانگی فقط دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم. نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص احتمال فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در این خصوص مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده هستند و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. اعتقاد من این است که نباید با دو شکست سرمربی تیم ملی را عوض کرد. این تیم می‌تواند در آینده موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)