سه شنبه 15 بهمن(13:15)

مرجع خبری پرسپولیس : خليلي:مقابل داماش بازي نمي‌كنم / هنوز براي دربي وضعيتم مشخص نيست

کادر فنی پرسپولیس باید تقویت شود/  پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت انسجام لازم را ندارند

 

خليلي:مقابل داماش بازي نمي‌كنم / هنوز براي دربي وضعيتم مشخص نيست

محسن خليلي دو روزي مي‌شود كه در تمرينات گروهي پرسپوليس حضور يافته و مسلما در اوضاع فعلي پرسپوليس اين خبر خوشي براي كادر فني و هواداران سرخ ها محسوب مي‌شود.
محسن خليلي در گفت‌وگويي مي‌گويد: «خوشبختانه شرايطم بعد از حضور در تمرينات گروهي پرسپوليس بسيار خوب شده اما من براي بازي نياز به زمان بيشتري دارم
وي در ادامه در رابطه با حضور در ديدار برابر داماش و دربي حساس پايتخت اظهار داشت: «در برابر داماش كه قطعا بازي نخواهم كرد اما براي بازي در دربي هنوز وضعيتم مشخص نيست و در اين رابطه تصميم نگرفته‌ام.نظر كادر فني هم در اين خصوص مهم است

کادر فنی پرسپولیس باید تقویت شود پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت انسجام لازم را ندارند

کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف این تیم در هفته های اخیر گفت: بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت انسجام لازم را ندارند.

محمد پنجعلی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس اکنون در بحران شدیدی به سر می برند و از لحاظ روحی روانی نیز در شرایط بسیار بدی قرار دارند.
وی ادامه داد: مسئولین باشگاه باید هر چه زودتر به فکر رفع بحران موجود در تیم باشند چرا که با این روندی که پرسپولیس در پیش گرفته رسیدن به موفقیت بسیار دشوار شده و تیم نمی تواند در مسابقات خود با پیروزی زمین را ترک نماید.
وی افزود: پرسپولیس با شرایط موجود نیاز به یک شوک اساسی دارد و این شوک می تواند در هر قسمت از تیم صورت گیرد و مسئولین هرچه زودتر باید این طرح را در تیم پیاده کنند.
بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص کادر فنی فعلی این تیم گفت: به اعتقاد من کادر فنی پرسپولیس باید تقویت شود و تا تیم بتواند به وضعیت سابق خود رسیده و در تمامی مسابقات با قدرت به میدان برود.
پنجعلی در پایان اظهار داشت: ادامه روند فعلی در پرسپولیس به هیچ وجه به نفع این تیم نیست و مطمئنا با این اوضاع پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا هم به مشکشکل برمی خورد و نمی تواند موفق باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)