مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم ملي فوتبال گفت: هيچكس حق ندارد انتقاد از قطبي را به رنگ‌ها ربط دهد.

محسن خليلي اظهار داشت: اردوي بسيار خوبي را در چين همراه با يك ديدار دوستانه كه براي شناخت نفرات بود برگزار كرديم و براي گرفتن 3 امتياز به كره شمالي رفته بوديم اما متاسفانه بدشانس بوديم و نتوانستيم به خواسته خود برسيم.
وي افزود: بازي مقابل كره شمالي را بايد به دو نيمه تقسيم كرد. در نيمه اول بسيار خوب بوديم ولي از فرصت‌هاي بدست آمده استفاده نكرديم و بدشانسي گريبانگير ما شد اما در نيمه دوم تا حدودي كره شمالي براي گرفتن 3 امتياز به سمت دروازه ما حمله كرد.
خليلي ادامه داد: ما بدشانس بوديم. اگر توپ وحيد هاشميان و يا ضربه شجاعي در نيمه اول به گل تبديل مي‌شد مي‌توانستيم با اختلاف كره شمالي را شكست دهيم اما همه اينها جزيي از فوتبال است.
اين مهاجم در خصوص مصدوميتش تاكيد كرد: فكر مي كنم مصدوميتم فقط يك كشيدگي جزيي است. پس از بازگشت به ايران MRI گرفتم و تا فردا بعدازظهر نتيجه‌ را دريافت خواهم كرد اما بعيد مي‌دانم كه مشكل خاصي از ناحيه همسترينگ داشته باشم.
وي اضافه كرد: به احتمال فراوان در ديدار مقابل امارات غايب خواهم بود ولي مقابل كره جنوبي مي‌توانم به ميدان بروم.

خليلي در جواب افرادي كه از سرمربي تيم ملي بابت حضورش در زمين انتقاد كردند اظهار داشت: بزرگان فراموش كردند كه مصدوميت جزيي از فوتبال است. هيچكس حق ندارد انتقادات از قطبي را به رنگ‌ها ربط بدهد. تشخيص سرمربي تيم ملي بود كه همانطور كه مقابل چين به ميدان رفتم برابر كره شمالي نيز دقايقي به ميدان بروم تا شايد مشكل گلزني تيم را حل كنم اما قسمت نبود و دچار آسيب ديدگي شدم كه بيشتر از همه من و قطبي عذاب كشيديم.
مهاجم تيم ملي يادآور شد: مصدوميتم هيچ ربطي به گذشته و يا خوب گرم نكردن ندارد. من با پرسپوليس به ميدان رفتم و در تمرينات فشرده تيم ملي نيز نمره قبولي گرفتم. حالا نمي‌دانم چرا بعضي‌ها سرمربي تيم ملي را كه از لحاظ فني و روحي و رواني واقعا تيم را آماده كرده بود زير سئوال بردند. از اين آقايان مي‌پرسم آيا الان كه هنوز ما شانس صعود به جام جهاني را داريم وقت اين كارها است؟
خليلي تاكيد كرد: برهاني مهاجم بسيار خوبي است اما قطبي صلاح دانست من در ليست باشم. ما بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم. شايد فردي ديگر سكان هدايت تيم ملي را برعهده داشت و اصلا من را دعوت نمي كرد و شايد من در اين بازي گلزني مي‌كردم آنوقت همه از قطبي و خليلي تعريف مي كردند.
وي ادامه داد: تمام تلاشم را پس از حضور در زمين انجام دادم اما خواست خدا بود كه فقط چند دقيقه در زمين باشم و به نظرم سرنوشتم در تيم ملي اين طور رقم خورده بود. از تمام ايراني‌ها كه چشم‌انتظار برد ما در پيونگ يانگ بودند عذرخواهي مي‌كنم.
خليلي خاطرنشان كرد: اميدوار هستم همچنان از تيم ملي حمايت شود. در بازي مقابل كره شمالي با توجه به شرايط خاص اين كشور بازي بدي انجام نداديم. خيلي از تيم‌ها مقابل كره شمالي دچار مشكل شده بودند. تنها خواهش من از فوتبالدوستان و هواداران اين است كه تيم ملي را تنها نگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)