دوشنبه 19 اسفند (18:02)

مرجع خبری پرسپولیس: بازگشت محسن خليلي به ميادين فوتبال خبر خوبي براي كادر فني پرسپوليس بود و هواداران اين تيم اميدوارند كه پس از ماه‌ها دوباره شاهد گلزني آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر باشند.


خليلي ابتدا در مورد وضعيت خودش مي‌گويد: خوشحالم كه پس از مدت‌ها در يك بازي رسمي در كنار دوستانم قرار گرفتم و انگيزه زيادي دارم تا با گلزني‌هايم طرفداران پرسپوليس را خوشحال كنم. اگر در بازي مقابل شارجه به ميدان بروم نهايت تلاشم را براي گلزني انجام خواهم داد.

مهاجم پرسپوليس در مورد نتايج ضعيفي كه تيمش در هفته‌هاي اخير گرفته مي‌گويد: اين اتفاقات در فوتبال وجود دارد ولي اين را هم در نظر بگيريد كه وينگادا تازه به پرسپوليس آمده و به زمان احتياج دارد تا تفكرات تاكتيكي‌اش را پياده كند. در ضمن غيبت علي كريمي هم تاثير زيادي در نتيجه نگرفتن پرسپوليس داشت.

خليلي بازي با شارجه را يك مسابقه مهم و حساس مي‌داند: ما براي اين بازي انگيزه‌هاي زيادي داريم و به طور حتم شكست دادن شارجه نتايج قبلي و خصوصا بازي هاي ليگ را از يادها خواهد برد. فقط از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهم كه تيم خود را در اين مسابقه تنها نگذارند و استاديوم آزادي را پر كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)