پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل تیم بسیار خوبی است اما آنها هم شکننده نشان دادند و می‌توان امیدوار بود.

محسن خلیلی در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: بر حسب وظیفه و جدای از اینکه پیشکسوت هستم به عنوان هوادار آمدم تا به تیم روحیه بدهم. زمانی که خود ما بازی می‌کردیم حضور پیشکسوتان باعث دلگرمی بود و به نظر من سایر پیشکسوتان هم باید این کار را انجام دهند.

وی در مورد مسابقه فردا مقابل الدحیل عنوان کرد: بازی رفت بسیار سخت بود و نتیجه قابل قبولی به دست آمد. به هر حال پرسپولیس با تیمی بازی می‌کرد که تا به حال شکست نخورده بود و میزبان بود. همه می‌دانند پرسپولیس چند سالی است تقویت نشده و مهره‌هایش را هم از دست داده. نتیجه بازی رفت کار بزرگی بود، الدحیل نشان داد تیم شکننده‌ای نیست و پرسپولیس فردا می‌تواند با حضور یار دوازدهم که خیلی به تیم کمک خواهد کرد عملکرد خوبی داشته باشد. اگر پرسپولیس در نیمه اول گل بزند با فشار هواداران می‌تواند بازی را به سود خود به پایان برساند.

خلیلی در ادامه یادآور شد: یکی از عواملی که جدا از حضور هواداران می‌تواند به پرسپولیس کمک کند ثبات ترکیب تیم است. این هافبک‌ها سالها با هم کار کرده‌اند و به خوبی از خصوصیات یکدیگر شناخت دارند. اگر بدشانسی گریبان‌گیر نشود پرسپولیس با صعود به مرحله بعد می‌تواند شرایط بهتری را دنبال کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه او چند سال قبل در دقیقه ۹۶ گلی در شرایطی کاملاً ناامیدانه به ثمر رساند و باعث قهرمانی پرسپولیس شد و آیا این امید حالا هم می‌تواند زنده باشد؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه در تلویزیون کار کارشناسی انجام می‌دهم با اکثر بازیکنان لیگ در تماس هستم و از شرایط تیم‌ها خبر دارم. پرسپولیس بسیار با روحیه است و امروز شادابی را در چشم و ساق پای بازیکنان دیدم. فوتبال حتی بیش از ۹۰ دقیقه است و دقایق وقت اضافه هم وجود دارد که هر معجزه‌ای می‌تواند رخ دهد. همین بازیکنان آن گل دقیقه ۶+۹۰ را در خاطر دارند. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

خلیلی در مورد موقعیت‌های زیادی که مهاجمان پرسپولیس از دست می‌دهند، تصریح کرد: ما در مورد شایستگی بازیکنان صحبت کردیم و نمی‌توانیم بگوییم گلزن نداریم. ما آقای گل لیگ را در تیم‌مان داریم، اگر توپ امید عالیشاه در بازی رفت گل می‌شد شرایط اکنون خیلی متفاوت بود. زدن ضربه آخر خیلی اهمیت دارد اما در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد. بازیکنان بزرگ دنیا موقعیت‌های ۸۰-۹۰ درصد را خراب کرده‌اند، همه دوست دارند بهترین عملکرد را داشته باشند و کسی عمدی موقعیت از دست نمی‌دهد. به هر حال فوتبال همین است. هرکسی کم اشتباه‌تر باشد می‌تواند موفق شود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار فردا خاطرنشان کرد: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما هر تیم پرستاره را می‌توان شکست داد. نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس کم ستاره است، هر ۱۱ بازیکنی که در زمین هستند ستاره هستند اما روی نیمکت یک مقدار دست کادر فنی خالی است و شاید جایگزینی که بتوان برای در آوردن بازی بتوانیم روی او حساب کرد را نداریم. امیدوارم فردا نتیجه خوبی رقم بخورد، الدحیل نشان داد که شکننده است و پرسپولیس این پتانسیل را دارد که موفق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)