پنج شنبه 22 اسفند (10:18)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تیم پرسپولیس تهران گفت: عطش بسیار زیادی برای گلزنی دارم.
محسن خلیلی با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل الشارجه گفت: الشارجه حریف قدری برای پرسپولیس محسوب نمی شد اما خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم. شارجه یک تیم معمولی بود و ما توانستیم در یک بازی هجومی در مقابل این تیم به پیروزی برسیم.
خلیلی با اشاره به اینکه هدف پرسپولیس در این بازی برد با گل های زیاد بوده تصریح کرد: مسلما تیم پرسپولیس از لحاظ سطح بازی بزرگتر و قدرتمندتر از تیم شارجه بود و ما حتی می توانستیم در مقابل این تیم آمار گل را افزایش داده و پرگل پیروز میدان شویم.

به هر حال من امیدوارم که پرسپولیس در بازی های بعدی خود بتواند بهتر از این ها در مقابل حریفان خود ظاهر شود و در همه دیدارهای خود پیروزی را برای هواداران به ارمغان آورد.
مهاجم پرسپولیس تهران در خصوص میزان آمادگی خود گفت: متاسفانه در بازی مقابل شارجه نتوانستم به قدر کافی بازی کنم ولی از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و مطمئن باشید به زودی گلزنی های خود را آغاز خواهم کرد.
وی در پایان با اشاره به بی قراری خود برای زدن اولین گل برای پرسپولیس اظهارداشت: عطش زیادی برای زدن اولین گل دارم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)