مرجع خبری پرسپولیس : آقای گل لیگ هفتم گفت : اولویت اولم پرسپولیس است .

خليلي گفت: همواره اعلام کرده ام که تيم پرسپوليس و هواداران آن را دوست دارم براي همين اولويت اولم اين تيم بوده ولي بايد شرايط حضور نيز فراهم باشد البته تا کنون جلساتي را با مدير عامل داشته ام و در آينده اي نزديک تکليف خود را مشخص مي کنم .
محسن خليلي ، بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس ، اظهار داشت: چون هنوز وضعيتم با پرسپوليس کاملا مشخص نشده است تعدادي از تيم ها براي قرارداد تماس گرفته اند ولي هنوز به آنها پاسخ قطعي نداده ام و در انتظار نظر مديريت پرسپوليس هستم چون همانطور که گفتم اين تيم برايم بسيار مهم است .
وي ادامه داد : هر چند که چندي پيش در جريان مسابقات مجددا دچار مصدوميت شدم اما در شرايط فعلي هيچ مشکلي ندارم و با انگيزه گلزني بالا که دارم مي خواهم در اين فصل هم گلهاي بسياري را به ثمر برسانم اما اينکه در کدام تيم وارد ميدان مي شوم در آينده نزديک مشخص مي شود .
خليلي در پايان افزود : پرسپوليس تيم بزرگي است و کمتر تيمي در آسيا اين همه تماشاگر و هوادار دارد پس بايد براي جلب رضايت انها در آينده با برنامه حرکت کنيم البته معتقد هستم که بايد زودتر تمرينات جدي تيم شروع شود تا نفرات بهتر با يکديگر هماهنگ شوند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)