پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این استادیوم و پرسپولیس بدون هواداران قلب تپنده ای ندارد.

محسن خلیلی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: از صبح نگران حضور هواداران، در هتل کنار بچه‌ها پیگیر بودیم، اما از گوشه و کنار خبر دار می‌شدیم.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان برگزاری لیگ اینقدر لیگ را با تاخیر شروع می‌کنند انتظار داشتیم مسئولان برگزاری مسابقات حداقل نظم و انضباطی داشته باشد. طبقه دوم را که گرفتند و طبقه اول هم آنقدر حواشی داشت کههواداران نتوانستند به راحتی بلیت را تهیه کنند.

خلیلی گفت: بازهم خداراشکر که دل هواداران شاد شد. امتیاز بازی اول خیلی مهم بود. حضور هوادار کنار تیم همیشه مهم است. این استادیوم و پرسپولیس بدون هواداران قلب تپنده ای ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان می برد پرسپولیس هماهنگ شود گفت:‌ چند سال با یک سیستم دیگر کار کرده و با یک برنامه تمرین و تفکرات دیگری کار کرده بودیم. الان یک مربی جدید آمده مسلما زمان خواهد برد اما در این بازی هم بازیکنان کارهای لازم را که کادرفنی خواسته بود انجام دادند و کادر فنی راضی بود. مهمترین موضوع کسب ۳ امتیاز بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، درباره دیدار با تراکتور در هفته آینده گفت: بازی در تبریز با تراکتور حواشی خودش را دارد. حواشی این بازی همیشه قابل پیش بینی است امیدواریم هواداران دو تیم در آرامش بازی را تماشا کنند و شاهد مسابقه تماشاگر پسندی باشیم یک سری تماشاگرنما در تمام شهرها هستند که باعث ایجاد حاشیه می‌شوند. بازی قبل ما در تبریز بدون تنش بود و تنها جای هواداران ما خالی بود

خلیلی درخصوص لباس پرسپولیس گفت: اسپانسر جدید سعی کرده بهترین لباس را در اختیار بهترین تیم ایران قرار دهد فکر می کنم این کیفیت لباس برای اولین بار است که پوشیده می شود در لیگ و خود بازیکنان هم راضی بودند طرح هم طرحی بود که انتخاب بازیکنان بود و خودشان پسند کردند. در بازی‌های مختلف هم ممکن است تغییراتی داشته باشد؛ مانند دربی و آسیایی. باشگاه هم سعی کرده بهترین انتخاب را داشته باشد که در شان باشگاه باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، درباره اهدای سوپرجام گفت: آنقدر درگیر برگزاری مسابقات بودند که هنوز سوپرجام به ما نرسیده، اما منتظریم در اولین فرصت جام را دریافت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)