پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم اگر خوش‌شانس بود، الان ۹ امتیازی بود.

محسن خلیلی با اشاره به درگذشت یک کودک در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به خاطر درگذشت این کودک، همه تیم پرسپولیس متاثر هستند. ما درگذشت این کودک را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مسوولان تمهیداتی بیندیشند که دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

او درباره شرایط پرسپولیس در سه هفته اخیر هم گفت: در سه هفته گذشته، ۶ امتیاز به دست آوردیم اما اگر کمی خوش شانس بودیم الان ۹ امتیازی بودیم . با این حال فکر می‌کنم شروع خوبی داشته‌ایم. وضعیت تیم هم روز به روز بهتر و ارتباط بازیکنان با کادر فنی نزدیکتر می‌شود.

خلیلی ادامه داد: ما برای تمرینات تیم طوری برنامه‌ریزی کردیم که به صورت متناوب در ورزشگاه شهید کاظمی و زمین چمن پژوهشگاه تمرین کنیم تا کیفیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی حفظ شود و بتوانیم در فصل زمستان بدون مشکل از آن استفاده کنیم.

او به اظهارات کالدرون که درباره باشگاه تراکتور صحبت‌ کرده بود، اشاره کرد و گفت: ما یک خانواده هستیم و هر جایی که احساس کنیم حقی از این خانواده ضایع شده، از حق خانواده دفاع می‌کنیم. کالدرون هم از حقایق صحبت کرد چون در تبریز به خانواده بازیکنان توهین شد و شروع کننده حواشی آن‌ها بودند. امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای باشد که شاهد این توهین‌ها در ورزشگاه‌ها نباشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسولیس در پایان گفت: از هواداران پرسولیس تشکر می‌کنم که طی هفته‌های اخیر با حضور در ورزشگاه‌ها از ما حمایت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)