مهاجم پرسپولیس با تراکتورسازی به توافق نرسید

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که طی روزهای گذشته شایعه حضور او در تراکتورسازی تبریز به گوش می رسید پس از اطلاع از اختلاف مالی 100 میلیون تومانی با تیم تبریزی از امضای قرارداد با این تیم منصرف شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، مهاجم 29 ساله پرسپولیس وضعیت مبهمی در فصل نقل و انتقالات دارد. علی دایی او را در لیست بازیکنان مازاد قرارداده و کاشانی همچنان تلاش می کند شرایط تمدید قرارداد این بازیکن را فراهم کند.

 

در این بین باشگاه تراکتورسازی تبریز به طور جدی تلاش هایی را برای به خدمت گرفتن خلیلی انجام داد که در نهایت اختلاف مالی 100 میلیون تومانی مانع از پیوستن آقای گل لیگ هفتم به این تیم شد.

 

 

 

گویا خلیلی 450 میلیون تومان از تراکتوری ها خواسته و تبریزی ها نیز اعلام کرده اند توان پرداخت بیش از 350 میلیون تومان به این بازیکن را ندارند. با این تفاسیر و در شرایطی که تراکتورسازی بدون خلیلی عازم اردوی برون مرزی شد حضور شماره 9 پرسپولیس در این تیم منتفی است.

 

با بازگشت حبیب کاشانی به تهران باید طی روزهای آینده منتظر جلسه سرپرست موقت پرسپولیس با محسن خلیلی برای تمدید قرارداد این بازیکن باشیم البته به شرطی که خلیلی تنها شرط دایی را برای تمدید قراردادش بپذیرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)