پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت مالی این تیم گفت: مدیران ابتدا پول بازیکنان را بدهند بعد به فکر جذب بازیکن خارجی باشند.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور درباره درگیری‌اش با اشکان دژاگه گفت: فوتبال است و پیش می‌آید. دژاگه بزرگتر ماست و در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. اگر اتفاق بدی افتاده است من معذرت می‌خواهم.

وی ادامه داد: همیشه اولین بازی نیم‌فصل دوم سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل قهرمان شویم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه یک بازی دیگر این تیم موفق به ثبت کلین‌شیت شده است، گفت: هم من، هم سید جلال حسینی و هم حسین کنعانی‌زادگان تمام تلا‌ش‌مان گل نخوردن تیم است. امیدوارم در بازی‌های بعد هم گل نخوریم و در نهایت قهرمان شویم.

خلیل‌زاده در مورد درگیری هواداران دو تیم عنوان کرد: هواداران تراکتور هم خوب هستند و امروز اتفاقی رخ نداد. بالاخره اتفاقاتی پیش می‌آید اما هواداران هر دو تیم امروز تیم خودشان را تشویق کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی این تیم گفت: الان اگر بخواهم صحبت کنم می‌گویند دوباره شروع کرد. نیم‌فصل دوم شروع شده و ما فقط ۲۵ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم. کمترین دریافتی را تیم ما داشته است. امیدوارم مسئولان پیگیری کنند. بعضی از بازیکنان ما کرایه و اجاره خانه ندارند. آن روز عالیشاه پول نداشت، با این امکانات می‌خواهیم برویم آسیا؟ حرف نمی‌زنیم همه فکر می‌کنند مشکل نداریم. فقط به خاطر هوادران بازی می‌کنیم و هیچ پولی نگرفته‌ایم. همه این پول‌ها هم که می‌گیریم، ۲۰، ۳۰ میلیون تومان است که کرایه خانه و خرج خودمان می‌شود. الان یک کفش فوتبال ۴ میلیون شده است.

«گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به مدیریت این تیم گفته‌اند ابتدا پول بازیکنان داخلی را بدهد و بعد بازیکن خارجی جذب کند». مدافع پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: دقیقا همین طور است. امیدوارم پول بازیکنان را بدهند و بعد بازیکن جذب کنند. بشار رسن الان پول نگرفته و دو روز پیش هم تمرین نکرد. حداقل پول او را بدهند که دو فصل است در تیم زحمت می‌کشد. برخی بازیکنان باید خرج خانواده بدهند. اصلا پول در تیم نیست، بازیکن با خانواده‌اش نمی‌تواند رستوران برود.

خلیل‌زاده در مورد اینکه انصاری‌فرد فقط به بازیکنان این تیم وعده و عید می‌دهد،‌ یادآور شد: این صحبت‌ها که همیشه است. این تیم برای وزارت ورزش است، چه کسی باید کمک کند؟ امیدوارم کسانی که می‌آیند به تیم کمک و حمایت کنند. همه بازیکنان مشکل دارند، به خدا برخی از بازیکنان پول کفش ندارند. ما صحبت نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدوارم این مسائل حل شود، وگرنه نمی‌توانیم در آسیا موفق شویم. همه از ما انتظار قهرمانی در آسیا را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)