پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم پرسپولیس گفت: ما برای قهرمانی پرسپولیس می‌جنگیم و امیدواریم قهرمان شویم.

در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت تمام شد.

شجاع خلیل‌زاده در پایان این دیدار اظهار داشت: ما مشکلات مالی داریم و انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه برای رفع این مشکل تلاش می‌کند اما چون بازیکنان ما در مورد مشکلات مالی صحبت نمی‌کنند همه تصور می‌کنند ما مشکل مالی نداریم اما اینطور نیست.

وی افزود: صحبت کردن در رابطه با این موضوع در حیطه من نیست باشگاه مدیرعامل دارد. ما در مجموع ۱۵ تا ۲۰ درصد پول گرفته‌ایم. اما همه تصور می‌کنند شرایط مالی ما خوب است. ما به خاطر اینکه شرایط اقتصادی مردم جامعه خوب نیست خیلی فشار به مسائل مالی نمی‌آوریم و چون در مورد پول صحبت نمی‌کنیم همه تصور می‌کنند ما پول‌مان را گرفته‌ایم.

بازیکن پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل مربی جدید آمد و تا بچه‌ها با او هماهنگ شوند زمان برد. پنج هفته است که تیم روند خوبی را کسب کرده و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امسال پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. پرسپولیس یعنی قهرمان. ما هم برای این قهرمانی می‌جنگیم امیدواریم در پایان فصل قهرمان شویم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که بیرانوند شب گذشته انتقادی کرد مبنی بر اینک چرا برای ماندن استراماچونی این همه تلاش می‌شود اما برای ماندن برانکو تلاش نشد، گفت: حق کاملاً با بیرانوند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)