پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم شرایط سختی دارد و من نمی‌توانستم در این اوضاع به خاطر مصدومیت بازی نکنم.

شرایط سخت پرسپولیس و کمبود مهره در این تیم باعث شد شجاع خلیل‌زاده با وجود مصدومیتی که در ناحیه گردنش داشت در بازی با پدیده به میدان برود و اتفاقاً یکی از خوب‌های تیمش در این مسابقه بود. اینکه پرسپولیس تا چه زمانی بتواند با این شرایط ادامه دهد، موردی است که از مدافع این تیم پرسیدیم. ماحصل این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

 شروع خوبی را با وجود مشکلاتی که با آن مواجه بوده و هستید، داشتید.
بله، ما یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را با برد پشت سر گذاشتیم. پدیده تیم خیلی خوب و منسجمی بود و دقایقی از بازی ما را تحت فشار گذاشت، اما خوشبختانه از این بازی سخت به سلامت عبور کردیم.

 با دردی که در ناحیه گردن مواجه هستی انتظار می‌رفت در مشهد بازی نکنی، چه شد که آماده بازی شدی؟
به‌هرحال شرایط پرسپولیس در این فصل خاص است و من هم هر چه در توان دارم برای موفقیت تیم می‌گذارم. وقتی دیدم برانکو به من نیاز دارد و دستش روی نیمکت خالی است با تمام وجودم به میدان رفتم و امیدوارم کادرفنی و هواداران از بازی تیم راضی باشند. با توجه به محرومیتی که در جذب بازیکن داشتیم و مهره‌های خوبی از جمع‌مان جدا شدند شرایط خیلی سخت شده است. البته بازیکنان جوان خوبی روی نیمکت داریم که از بهترین‌های لیگ هستند و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 ما وقتی نکاهی به لیست ۱۸ نفره پرسپولیس انداختیم واقعاً نگران آینده تیم‌تان شدیم، چرا که واقعاً نیمکت ضعیفی دارید و شاید همین مسئله در آینده ضربه سنگینی به تیم‌تان بزند.
در اینکه شرایط برای ادامه کار سخت است شکی وجود ندارد، اما ما به خودمان، بازیکنان جوان و از همه مهمتر کادرفنی و شخص برانکو اعتماد کامل داریم. در این مسیر سخت بیش از هر چیز نیاز به حمایت هواداران داریم. به‌هرحال فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. خیلی مهم است که هواداران در شرایط سخت همچنان تیم را حمایت کنند. پرسپولیس بیش از هر چیز برای موفقیت نیاز به حمایت هوادارانش دارد که من صمیمانه از آنها می خواهم در هر شرایطی ما را تنها نگذارند.

 وقتی قرار است با تیمی مثل الدحیل بازی کنید، نگران نمی‌شوید؟
الدحیل در حال حاضر بهترین تیم آسیاست. شما ببینید این تیم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان و مرحله حذفی چطور نتیجه گرفت. در لیگ قطر هم با قدرت قهرمان شدند. اکثر نفرات این تیم خارجی هستند و دستمزد‌های زیادی هم می‌گیرند. با این وجود الدحیل هر چقدر هم خوب باشد، ما هم پرسپولیس هستیم و پرطرفدارترین تیم آسیا. در همین ورزشگاه آزادی می‌توانیم با حمایت هواداران خوب‌مان الدحیل را حذف کنیم.

 تا چه زمانی قرار است با درد برای پرسپولیس بازی کنی؟
به‌هرحال شرایط طوری است که باید به تیم کمک کرد. برای همه ما مهم‌تر از هر چیزی موفقیت تیم است. برانکو مدام به ما می‌گوید که باید هر روز با انگیزه‌تر و آماده‌تر از قبل باشیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. ان‌شاءالله توان این را داشته باشم که در بازی‌های آینده پرسپولیس با قدرت به کارم ادامه دهم و تیم هم نتیجه بگیرد.

 در هفته اول چه تیم‌هایی را رقیب پرسپولیس برای قهرمانی دیدی؟
در هفته اول نمی‌شود خیلی تیم‌ها را قضاوت کرده و گفت چه تیم‌هایی مدعی‌اند، اما طبیعی است تیم‌هایی چون استقلال، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و… رقیب سرسختی برای پرسپولیس که همچنان مدعی اول قهرمانی است، باشند. تأکید می‌کنم تیم ما بیش از هر چیزی نیاز به حمایت هوادارانش در روز‌های سخت پیش‌رو دارد و امیدوارم آنها در هر شرایطی پشت تیم بمانند.

 در هفته اول لیگ نشان دادید حداقل از بقیه تیم‌ها منسجم‌تر و آماده‌تر به نظر می‌آیید، دلیلش چه بود؟
پرسپولیس اولین تیمی بود که تمرینات آماده‌سازی خود را تقریباً با تمامی نفراتش آغاز کرد و واقعاً هم تمرینات خیلی عالی زیر نظر برانکو و دستیارانش انجام دادیم. نتیجه این تمرینات سخت و عالی را در آینده خواهیم دید.

 در شرایطی که پرسپولیس با مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به آرامش خوبی رسیده صحبت از رفتن مدیران بازنشسته است، این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنی؟
بله، من در رسانه‌ها متوجه شدم مجلس چنین قانونی را برای بازنشسته‌ها تصویب کرده است که من امیدوارم شامل حال مدیریت باشگاه پرسپولیس نشود. گرشاسبی واقعاً زحمات زیادی را برای باشگاه کشیده و حیف است در این شرایط که تیم به آرامش رسیده او برود. امیدوارم مسئولان چاره‌ای بیاندیشند و شرایطی فراهم کنند که پرسپولیس با همین مدیریت به کارش ادامه دهد.

تسنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)