پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نصرتی بزرگتر ما است اما آنقدر که او در این بازی به من چنگ زد تمام بدنم زخم شده است.

شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت تهران در مورد این بازی، اظهار داشت: بازی خوبی نبود تیم حریف کاملاً بسته و عقب بازی می‌کرد ضمن اینکه توپ‌های ما هم به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم امروز قسمت این بود که بازی را مساوی کنیم، چون تیم حریف ۱۱ نفره در ۱۸ قدم خود حضور داشت، باید تلاش کنیم در بازی‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد درگیری‌اش با محمد نصرتی، گفت: نصرتی بزرگتر ما است اما آنقدر که او در این بازی به من چنگ زد تمام بدنم زخم شده است. فکر می‌کنم برخی اتفاقات چندان زیبا نباشد. ضمن اینکه اصلاً دلیل کارت زرد داور را نمی‌دانم برخی اتفاقات فقط برای پرسپولیس است و زمانی که بازیکن استقلال روی کمر بازیکن حریف راه می‌رود هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه متأسفانه این روزها همه چیز ضد پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: آقایان باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند، در بازی امروز داور دو پنالتی ما را نگرفت و این اتفاقات در بازی‌های قبل هم رخ می‌داد، دلیل این اتفاقات را نمی‌دانم و فقط امیدوارم که آقایان تجدیدنظر کنند.

خلیل‌زاده در خصوص غیبت منشا و احمدزاده، گفت: من بازیکن هستم و کاری به این موارد ندارم، قطعاً سرمربی و کادر فنی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)