پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت است چون بازی آسان نداریم.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همانطور که همیشه آقای برانکو می‌گوید، بازی آسان در لیگ قهرمانان آسیا نداریم. بازی سختی است. ما تمرینات خوبی در طول هفته انجام دادیم و تیم الاهلی را هم به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به قول سرمربی‌مان، ما بازی سخت یا آسان نداریم و همیشه برای پیروزی به زمین می‌رویم. امیدوارم که فردا بتوانیم با نمایشی خوب ۳ امتیاز را بگیریم که برای صعود به دور بعدی به ما کمک می‌کند. امیدوارم که دعای خیر مردم پشت ما باشد.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه در بازی رفت گلی زیبا به ثمر رساند و آیا در این بازی هم به عنوان یک مدافع وظایف هجومی برای گل زدن خواهد داشت یا نه، گفت: برای ما فرقی ندارد و مهم موفقیت تیم است. درست است که گل قشنگی زدم اما تلاش تمام بازیکنان تیم بود. چه من گل بزنم و چه دیگر بازیکنان، همه برای موفقیت تیم است. امیدوارم در این روند که برای صعود تیم ادامه می‌دهیم، بتوانیم موفق عمل کنیم. حالا اگر فرصت پیش آمد گلزنی کنم، این کار را خواهم کرد و اگر نه، فقط موفقیت تیم اهمیت دارد.

وی پس از اینکه با سؤالی درباره فضای تیم پس از گلایه‌هایی که بازیکنان درباره مشکلات مالی مطرح کرده بودند مواجه شد با تذکر برانکو و نماینده AFC به خبرنگاری که این سؤال را مطرح کرده بود از پاسخ منع شد که در این خصوص سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: تمرکز بازیکنان باید پیش از بازی حفظ شود. راجع‌ به چیز دیگری توضیح نمی‌دهند. نمی‌خواهم بگویم به خاطر این و آن باختیم و طبق قانون AFC هم شما باید سؤالاتی در مورد بازی بپرسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)