پرسپولیس نیوز : شجاع خلیل‌زاده،‌ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد دریافتی بازیکنان این تیم در فصل جاری به ۵۰ درصد از مبلغ قراردادشان هم نرسیده است.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: اول یک خسته نباشید به بچه‌های تیم و هواداران می‌گویم که در شهر غریب از ما حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها را جبران کنیم.

زننده گل اول دیدار پرسپولیس – الاهلی در مورد اینکه بازیکنان بعد از گلزنی‌اش چه صحبتی با او می‌کردند، گفت: دو سه نفر می‌گفتند، خودتی گل زدی؟!

مدافع تیم پرسپولیس در مورد درگیری بازیکنان دو تیم تصریح کرد: من در تمام بازی‌های پرسپولیس انگیزه دارم برای تیمم و از جانم برای تیم مایه می‌گذارم و امیدوارم هر چه خیر است برای تیم اتفاق بیفتد.

خلیل‌زاده درباره اینکه با این برد پرسپولیس دوباره به جمع مدعیان گروهش بازگشت، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده بود و همه تیم‌ها سه یا چهار امتیاز داشتند. الان با یک برد جایگاه تیم‌ها بالا پایین می‌شود و من هم امیدوارم در بازی بعد برنده شویم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.

وی در مورد تمجید خورخه فوساتی از بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: او نظر شخصی خودش را گفته است. هر بازیکنی تلاش می‌کند بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشد. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در بازی‌های بعد در لیگ،‌ جام حذفی و لیگ قهرمانان پیروز باشیم.

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با وجود عملکرد خوب در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شود،‌ گفت: به نظر مربیان تیم ملی احترام می‌گذارم. من همیشه هر چه در توان و وجودم دارم برای پرسپولیس می‌گذارم تا موفق باشیم.

خلیل‌زاده در خصوص فشردگی مسابقات پرسپولیس نیز یادآور شد: ما اول از همه زمین تمرین نداریم. البته نمی‌خواهم بگویم این موضوع در بازی‌مان تأثیر می‌گذارد. ما بازی‌مان را انجام می‌دهیم، چه زمین تمرین داشته باشیم،‌ چه نداشته باشیم، اما با این وضعیت مصدوم زیاد می‌دهیم. همه‌ی بازیکنان ما با درد بازی می‌کنند، چون زمین تمرین نداریم. ما باید امکانات خوب داشته باشیم. امیدوارم وزیر ورزش از ما حمایت کند. ما هنوز دریافتی‌مان به ۵۰ درصد نرسیده و مربی تیم هم پولی نگرفته است. پولی نگرفته‌ایم، اما مصاحبه‌ای هم نمی‌کنیم و تمام وجودمان را هم برای تیم می‌دهیم. امیدوارم به این مشکلات رسیدگی شود و لطفاً وزیر ورزش از تیم ما حمایت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)