پرسپولیس نیوز: مدافع پرسپولیس گفت:‌ بازیکن استقلال خوزستان که ۱۰ سال از من کوچکتر است به من توهین می‌کند.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران در مورد اینکه خیلی عصبی فوتبال بازی می‌کند، اظهار داشت:عصبی که نمی‌شود گفت از ابتدای مسابقه بازیکن حریف به من فحاشی کرد یا اینها کارشان این بود که من را عصبانی کنند. یک الف بچه که ۱۰ سال از من کوچکتر است کنارم می‌ایستد و به من توهین می‌کند. بعد هم مصاحبه کرده و صحبت از فحاشی کرده است. یا این کارشان است یا هر وقت هم اهواز می‌رویم همین داستان را داریم.

وی در مورد اینکه منظورش وحید نامداری است، گفت:‌نمی‌شناسمش به خدا نمی‌شناسمش.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه نامداری گفته همه ایران بد هستند و شجاع خلیل‌زاده خوب است گفت:‌اشکال ندارد بگذارید بگوید. من اولین بار است که او را دیده‌ام. این بازیکن من را زده است و زانویم ورم کرده. ترابی و یکی دو بازیکن دیگر ما را از عمد زده است. او کارت زرد هم داشت و باید از زمین اخراج می‌شد. حرف من بی‌دلیل نیست. صحنه‌ای که خطای صد در صد روی من افتاده را داور نگرفته است. اگر آن توپ گل می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ آیا شما پاسخ هواداران را می‌دادید؟ با آرنج به لب من زد و از لبم خون آمد. داور هم می‌خندد و به به چه چه می‌گوید. مگر می‌شود چنین چیزی؟

خلیل‌زاده گفت:‌آن از اهواز و آن صحنه پنالتی و این هم از پنالتی که روی علیپور نگرفت و این هم از صحنه‌ای که روی من خطا کرد و داور نگرفت. اگر توپ گل می‌شد چه کسی پاسخگو بود.

وی در مورد اینکه منظورش این است که این اتفاقات داوری تعمدی است، اظهار داشت:۳ داور برای چه گذاشته‌اند. مگر می‌شود داور ببیند و سوت نزند. پشت دروازه اصلا داور نگذارید. بازیکن حریف کنار کمک داور به دروازه‌بان می‌گوید خودت را روی زمین بنداز و داور بعد از آن دکتر را صدا می‌کند. ما داریم میشنویم به دروازه‌بانش می‌گوید خودش را بینداز و بعد داور به بازیکن می‌گوید بلند شو. اینکارها زشت است. اینها فوتبال نیست. ما به داوری انتقاد می‌کنیم این اتفاقات می‌افتد. اگر شما که آدم آرامی هستید آن توپ وارد دروازه پرسپولیس وارد می‌شد چه واکنشی نشان می‌دادید. اعتراض نمی‌کردید.

وی تصریح کرد:‌مگر می‌شود توپ اینگونه وارد دروازه شود و من آرام باشم؟ سر تیمم را دارند می‌برند من نگاه کنم؟ به چه دلیل اخراج شوم؟ توپ وارد دروازه‌ام شود. فدای سرم که اخراج می‌شوم. بازی بعدی هم محرومم می‌کنند و امتیاز از ما کم می‌شود و قهرمان نمی‌شویم. اعتراض می‌کنم پس داور درست بگذارند. داوری بگذارند که بتوانیم بازی کنیم. نه اینکه در تمام بازی‌های لیگ داوری به ضرر ما باشد. ما تیم حکومتی هستیم!

وی در مورد اینکه مگر چند داور داریم که شما می‌گویید داور درست بگذارید. آقا حرف من این است که درست داوری کنند. چرا پشت دروازه داور می‌گذارند. داور الکی گذاشتند که بازی را نگاه کند. من بی‌دلیل به کسی کاری ندارم. وقتی اول بازی بازیکن حریف به سمت شما می‌آید و فحش می‌دهد اینها برنامه‌ریزی شده است. من به خدا او را نمی‌شناسم اولین بار است که او را دیدم. اولین بار است که او در مقابل من بازی کرده چطور او من را می‌شناسد. اگر یک بار مقابل من بازی کرده باشد می‌گویم حرفش درست است. اولین بار است در لیگ جلوی من بازی می‌کرده است. حرف خنده‌دار نزنید حرفی بزنید که آدم قانع شود.

خلیل‌زاده در مورد اینکه داور بعد از اعتراضش به داور چه گفت عنوان کرد: خندید. چه می‌توانم بگویم؟ صحنه‌ای که توپ وارد دروازه ما می‌شود داور می‌خندند چه می‌توانم بگویم. هوادار ما آن بالا سکته می‌کند دارند نابود می‌شوند و داور می‌خندد. همه دیدند هواداران و ملت دیدند که او روی مدافع حریف روی من خطا کرد.

وی در مورد اینکه شما عصبی بودید و بیرانوند هم نتوانست شما را آرام کند، گفت: صد در صد. وقتی توپ وارد گل می‌شود چه کسی پاسخگو است. مثل صحنه ن ادری در اهواز. خطایی نبود و پنالتی گرفت. نادری بنده خدا را نابود کردند. بازیکن جوان است چه کار می‌تواند بکند. روحیه‌اش زیر صفر رفته است. داور جواب می‌دهد؟ داور آخر بازی می‌گوید داور و انسان جایز الخطا هستند نمی‌خواهد جایز الخطا باشند سر ما را نبرند. من بی‌دلیل عصبی نمی شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)