پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه نهایت تلاشش را برای حفظ بازیکنان انجام داده و می‌دهد اما اگر بنابر جدایی بازیکنان هم هست باید آنها مردانه از تیم جدا شوند.

 پندار خمارلو در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و اینکه تکلیف برخی از بازیکنان این تیم که قراردادشان به پایان رسیده است، گفت: درست است که وضع مالی باشگاه خیلی روبه‌ راه نیست چرا که برخی بدهی‌ها را پرداخت کردیم اما هیچکدام از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده یا از ما جدا شده‌اند نمی‌توانند بگویند از باشگاه درخواست پول کردند و ما ندادیم.

وی افزود: چند روز پیش مصاحبه‌ای از فرشاد احمدزاده خواندم که در این مصاحبه از قول او نوشته شده بود کسی از باشگاه به او نگفته برای تمدید قرارداد اقدام کند اما باید بگویم که ما در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبری مبنی بر مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن که مدیر برنامه صادق محرمی هم هست منتشر کردیم مبنی براینکه با مدیر برنامه این دو بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره کردیم اما مدیر برنامه این دو بازیکن اعلام کرد که در پایان لیگ مذاکرات را انجام خواهد داد اما بعد از آن محرمی در پایان بازی با الجزیره از پرسپولیس خداحافظی کرد و خودم من در تماسی که با فرشاد احمدزاده داشتم او گفت که قید من را بزنید. این اتفاقات نشان می‌دهد که ما در باشگاه پرسپولیس تلاش خودمان را انجام دادیم اما در فضای مجازی بعضاً گفته می‌شود که ما تلاشی برای تمدید قراردادها انجام ندادیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، اظهار داشت: درباره کمال کامیابی‌نیا هم باید بگویم با وجود اینکه پیشنهاد او غیرمتعارف بود اما باشگاه برای نشان دادن حسن نیت خودش این پیشنهاد غیرمتعارف را هم پذیرفت اما باز هم آنها برای تمدید قرارداد به باشگاه نیامدند. به هر حال شأن باشگاه پرسپولیس بسیار بالا است و ما نمی‌توانیم با خواهش و التماس بازیکنی را در تیم نگه داریم. اینطور نیست که بگوییم پیشنهاد مالی بازیکنان را نپذیرفتیم و هیچکدام از بازیکنان نمی‌توانند بگویند پیشنهادی دادند که باشگاه از پذیرش آن خودداری کرد. ما حاضریم در هر رسانه یا هر خبرگزاری با این بازیکنان رو در رو شویم تا اگر حرفی خلاف اظهارات من وجود داشت آن را بیان کنند.

خمارلو افزود:‌خود من در تماسی که با آقای برانکو در کرواسی برقرار کردم او به من گفت که هرکس دوست داشت در پرسپولیس بماند ما از آن استقبال می‌کنیم و هر کسی هم که می‌خواهد برود برایش آرزوی موفقیت خواهیم کرد. به گفته آقای برانکو ما نمی‌توانیم بیشتر از این معطل بازیکنان شویم. ما دوست داریم با همین بازیکنان که دو سال پیاپی قهرمان شدیم کار را ادامه دهیم چرا که آنها برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما همانطور که ما به آنها احترام می‌گذاریم آنها هم باید به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش احترام بگذارند این کمال بی‌انصافی است که در فضای مجازی می‌گویند باشگاه تلاشی برای حفظ بازیکنانش انجام نداده است. حتی آقای گرشاسبی چه در مصاحبه و چه در مذاکره با مدیر برنامه بازیکنان اعلام کرد که هر بازیکنی پای میز مذاکره بیاید جریمه‌اش بخشیده خواهد شد اما یک بازیکن بهانه پیشرفت آورد و یک بازیکن اعلام کرد که به دلیل فشارهای هواداران نمی‌توانند در پرسپولیس بمانند ما هم به اظهارات آنها احترام گذاشتیم اما بهتر است که اگر بنابر جدایی است مردانه این اتفاق بیافتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)