پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به موضعگیری های باشگاه استقلال گفت: ما در پرسپولیس به شدت از شفاف شدن مسایل استقبال و برای آن لحظه شماری می کنیم. باشگاه های دیگر هم اگر چند روزی صبر کنند به خوبی متوجه خواهند شد که بر سر حق و آبروی پرسپولیس با کسی شوخی نداریم.

پندار خمارلو درباره مطالب منتشر شده از سوی باشگاه استقلال در واکنش به موضع گیری روز گذشته سرخپوشان اظهار داشت: واکنشی که از سوی ما نسبت به صحبت های مطرح شده بروز کرد نرم ترین رفتاری بود که می شد نسبت به ادعاهای مطرح شده بیان کرد و همانطور که روز گذشته اعلام کردیم ، به همین موضوع بسنده نمی کنیم.

وی ادامه داد: اگر آن طور که مطرح شده است، تصور می کنند آن چه گفته ایم بلوف یا شوخی بوده است فقط چند روز صبر کنند تا ببینند ؛ با آن ها شوخی نداریم وقتی به خود اجازه می دهند هر ادعای نادرستی را مطرح کنند. ما بر سر حقوق و آبروی پرسپولیس با احدی شوخی نداریم و از فدراسیون فوتبال هم می خواهیم با رسیدگی جدی به این موضوع جلوی ادامه این وضعیت گرفته شود.

خمارلو درباره اینکه آیا باشگاه واقعا قصد دارد برای دفاع از خود برابر این ماجرا بایستد و مسایل را به شکل حقوقی پیگیری کند، اضافه کرد: قطعا همینطور است و اقدام های خود را در حوزه های مختلفی پیش می بریم از جمله اینکه برای اثبات ضرر و زیان پرسپولیس ناشی از اشتباهات سهوی داوران مستندات لازم هم گرد آوری شده است. همچنین بازیکن استقلال به صراحت، در پاسخ به سوال های خبرنگاران درباره پرسپولیس صحبت کرد. وی همچنین ادعاهایی را هم مطرح کرد. قطعا در دیگر موارد هم چنین رویه ای پیگیری خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)