پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام قدرت و توان خود از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم.

 پندار خمارلو در کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ که امروز در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد در واکنش به صحبت‌های فریدون اصفهانیان که گفته بود باشگاه‌ها استفاده از سیستم VAR را در این فصل فراموش کنند، گفت: ما به استفاده از این تکنولوژی اصرار داریم چون دنبال گرفتن حق‌مان هستیم.

وی ادامه داد: آقای اصفهانیان گفته باشگاه‌ها فراموش کنند اما ما فراموش که نمی‌کنیم هیچ بلکه با قدرت آن را پیگیری خواهیم کرد تا از حق خود دفاع کنیم و این موضع رسمی باشگاه است.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس تاکید کرد: اگر اشتباهات داوری نبود ما در این فصل به جای هت تریک قهرمانی، دنبال کسب چهارمین قهرمانی‌مان بودیم. چون سال اولی که نایب قهرمان شدیم به دلیل اشتباهات داوری بود وگرنه حتی اگر یکی از اشتباهات چهار بازی نخست آن سال نبود ما در پایان قهرمان لیگ برتر شده بودیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که برخی تیم‌ها درباره حمایت از پرسپولیس می‌کنند، افزود: ما می‌گوییم داور ویدئویی در لیگ باشد تا کسی ضرر نکند؛ حتی اگر تیمی حضور داشت که مقابل پرسپولیس ضرر کرد، که البته این فرض محال است!! با همین سیستم جلوگیری شود. آقایان پس از هر برد می‌گویند با پرسپولیس بسته شده است تا این تیم به قهرمانی برسد. نمی‌دانم این‌ چطور تعهد داشتنی است که فقط ما در آن ضرر می‌کنیم.

همچنین در بخش دیگری از این کنفرانس خمارلو با طرح این پرسش از خبرنگاران که شما می‌دانید دلیل این همه فشردگی مسابقات چیست؟ ادامه داد: یک نفر به این سئوال ما پاسخ دهد که چرا باید با این سرعت و فشردگی بازی‌هایمان را انجام بدهیم؟!! ما باید سه‌شنبه ۱۴ اسفند نخستین بازی خود را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انجام دهیم، دو روز بعد یعنی پنجشنبه با اتوبوس بریم قائمشهر چون پرواز به شهر ساری فقط ساعت ۷ صبح است که نمی‌توانیم بازیکنان را ساعت پنج صبح ببریم فرودگاه، جمعه با نساجی بازی کنیم بعد دوباره با اتوبوس برگردیم تهران و دو روز بعد به قطر سفر کنیم تا بازی حساس مقابل السد قطر را در روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند انجام دهیم، آن هم تیمی که اسکلت اصلی تیم ملی قطر را که قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است تشکیل می‌دهد. تازه بعد این بازی باید بیاییم و برویم رشت با سپیدرود بازی کنیم. حالا یک نفر به ما بگوید دلیل این همه فشردگی چیست؟!! آیا تیم ملی مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد؟!!!

وی در پاسخ به سئوالی که آیا پاسخی به نامه‌های شما داده می‌شود، گفت: نامه‌نگاری‌های متعددی در خصوص بحث داوری و سایر مسائل داشته‌ایم اما بهتر است از مسئولان سازمان لیگ بپرسید که چرا جواب قانع‌کننده‌ای نداده‌اند.

خمارلو در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با تمام قدرت از حقوق باشگاه دفاع کرده و می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم موضوعی فراموش شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)