پرسپولیس نیوز :برخی شایعات حکایت از برکناری سرپرست باشگاه پرسپولیس دارد و غیبت او در باشگاه به این شایعات دامن زده است،این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس این شایعات را قویا تکذیب میکنند.
برخی شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که علی اکبر طاهری مدتی است در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا نکرده و همین موضوع شائبه هایی را به وجود آورده است. در واقع گفته می شود وزیر ورزش و جوانان از طاهری درخواست کرده فعلا برای ادامه فعالیت های باشگاه در نقل و انتقالات دست نگه دارد و اقدامی انجام ندهد و سایر فعالیت های خود را نیز فعلا به حالت تعلیق در آورد.

سلطانی فر صحبتی درباره برکناری طاهری با شخص خودش نداشته اما طاهری از برخی اطرافیان این شایعه را شنیده و همین نیز سبب غیبت او در باشگاه پرسپولیس شده است. البته شایعه برکناری طاهری مدت زیادی است که شنیده می شود و اتفاق جدیدی نیست اما حالا و با تغییراتی که برای کشور رخ داده  گویا این شایعه ها رنگ واقعیت به خود گرفته است.

در همین ارتباط پندار خمارلو  درباره غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیس گفت: آقای طاهری آخرین بار پنجشنبه در باشگاه حاضر بوده اند و این طور نیست که غیبت او طولانی شده باشد. این چند روز نیز مشغول رسیدگی به سایر امور هستند.

وی درباره پیام وزیر ورزش تاکید کرد: اینکه موضع وزارت درباره آقای طاهری چیست را باید از خودشان بپرسید و ما درباره این شایعه چیزی نشنیده ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره توقف نقل و انتقالات نیز یادآور شد: در حال حاضر کدام باشگاه ها در نقل و انتقالات فعال هستند؟ مگر باشگاهی بازیکن گرفته که ما نگرفته ایم؟ ضمن اینکه ما دو بازیکن مد نظر خود ، خلیلی زاده و منشا را پیش تر جذب کردیم و بای سایر افراد نیز در حال مذاکره هستیم. این طور نیست که نقل و انتقالات متوقف شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)