پرسپولیس نیوز :باشگاه پرسپولیس هنوز توانایی پرداخت مطالبات کادر فنی پیشین را ندارد و منتظر کمک های مالی هوادارانش است.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره نحوه پرداخت طلب دستیاران ژوزه مانوئل، گفت: فعلا خبری از پرداخت نیست که حالا بخواهیم روی آن هم برنامه ریزی داشته باشیم! پولی وجود ندارد که بخواهیم چنین ارقام سنگینی را بابت مطالبات دستیاران ژوزه مانوئل پرداخت کنیم.

خمارلو درباره اینکه زمان تعیین شده توسط دادگاه بین المللی ورزش رو به اتمام است و پرسپولیسی ها فرصت زیادی برای پرداخت ندارند تصریح کرد: چاره ای جز اینکه پول به دستمان برسد و آن را پرداخت کنیم نداریم. تنها راهی که به آن چشم دوخته ایم کمک های مالی هوادارانمان است.

وی ادامه داد: نه قرار است پولی از وزارت گرفته شود و نه اسپانسر به ما بدهکار است که از آنها پول بخواهیم. شاید بتوانیم قرض بگیریم اما طلبکار نیستیم که بخواهیم پولی بگیریم. اگر هم پول را ندهیم هیچ بعید نیست محروم شویم و به مشکل بخوریم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: کاملا همه چیز شفاف است. پول نداریم و باید بدهی بدهیم. بدهی های انبوهی که از گذشته مانده است و ما را مجبور به پرداختش کرده اند. در بهترین شرایط تیمی هستیم و اگر تلاش مجموعه باشگاه نبود هیچ بعید نیست تا کنون میزان پرونده های حقوقی، افزایش هم پرداخت کنیم. نیاز به کمک هواداران و تمام مسئولان داریم تا بتوانیم در مدت زمان تعیین شده توسط دادگاه CAS پرداختی های لازم به طلبکاران خارجی مان را داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)