تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس است
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم پرسپوليس در حاشيه اولين تمرين اردوي تداركاتي گفت: اشپيتيم آرفي در تيم پرسپوليس مي‌ماند.


محمود خوردبين افزود: اشپيتيم آرفي در تيم پرسپوليس ماندني است و اگر قرار بر رفتن بود اين كار همان اول فصل انجام مي‌شد.


وي با بيان اينكه اين شايعات به شدت باعث دلخوري آرفي شده است، ادامه داد: اين حرف را تاييد نمي‌كنم و من هم اين مطالب را در روزنامه‌ها خواندم، آرفي تيم پرسپوليس را دوست دارد و موافق رفتن از اين تيم نيست.

 

خوردبين در پاسخ به اين سوال كه گل‌هاي دقيقه نود شانسي بوده يا اينكه قدرت بدني بازيكنان در اواخر بازي به تحليل مي‌رود، تاكيد كرد: شما ببينيد در همان مسابقه ما سه موقعيت گل را داشتيم كه متاسفانه به گل تبديل نشد، محمد نوري به تير دروازه مي‌زند و تاكيد مي‌كنم گل‌هايي كه ما در اواخر بازي خورديم به خاطر ضعف بدني بازيكنان نبوده و بچه‌ها از لحاظ قدرت بدني در شرايط خوبي هستند.


وي در مورد انتخاب جزيره كيش براي برپايي اردوي آماده‌سازي تيم پرسپوليس توضيح داد: شرايط ويژه آب و هوايي و همچنين امكانات بسيار خوب مجموعه ورزشي كيش از جمله دلايل مهمي است كه ما را متقاعد كرد در اين جزيره زيبا اردو بزنيم.


خوردبين با اعلام برنامه اردوي تداركاتي تيم فوتبال پرسپوليس در كيش خاطرنشان كرد: از فردا (يكشنبه چهارم مهرماه) روزي دونوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشي المپيك تمرين خواهيم كرد، روزهاي فرد كار با وزنه و هوازي و روزهاي زوج نيز تمرين در زمين در دستور كار مربيان تيم مي‌باشد.


سرپرست تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه در برابر تيم استقلال چه برنامه‌اي را تدارك ديده ايد، گفت: تا آن روز خيلي مانده ولي مطمئن باشيد براي برد اين تيم تمام تلاش خود را خواهيم كرد.


خوردبين اشاره‌اي هم به وضعيت بازيكنان مصدوم پرسپوليس از جمله هادي نوروزي و غلامرضا رضايي داشت و گفت: اين بازيكنان مراحل درماني را زيرنظر پزشك تيم انجام مي‌دهند و اميدوار هستم در اين اردو تمرينات سبك خود را با تيم شروع كنند.


وي در پايان انتقادي نيز به تعطيلات ‪۱۵‬روزه ليگ داشت و افزود: اين تعطيلات به ضرر تيم پرسپوليس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)