پرسپولیس نیوز: بازیکن و سرپرست پیشین پرسپولیس گفت: واقعاً زشت است که با این سن و سال علیه هم یا یک کسانی که دست‌شان از دنیا کوتاه شده حرف بزنیم و مصاحبه کنیم.

ابتدا حسن روشن شروع به مصاحبه کرد و درباره پیشکسوتان پرسپولیس صحبتهای زشتی کرد. در ادامه هم علی جباری ضمن تأیید حرف‌های حسن روشن گفت: اسامی ساواکی‌های پرسپولیس را به مردم می‌گویم!

این صحبت‌ها بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و واکنش پسر همایون بهزادی را به دنبال داشت. در همین ارتباط بد ندیدیم با محمود خوردبین بازیکن و سرپرست سابق پرسپولیس صحبت کنیم.

محمودخان صحبت‌های حسن روشن و علی جباری را شنیدید؟
آخر این چه حرفی است؟ مگر ما بچه‌های ۱۸ یا ۱۹ ساله هستیم؟ با علی پروین صحبت کردید؟

خیلی‌ها این مدت واکنش نشان دادند. از پسر همایون بهزادی بگیرید تا رضا شاهرودی، افشین پیروانی، بازیکنان پرسپولیس و…
همایون بهزادی خدابیامرز تا جایی که من می‌دانم کارمند پتروشیمی بود و نه ساواک! آخر این چه صحبت‌هایی است که مطرح شده؟ دلیلش چه بوده است؟

در برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی بخشی به باشگاه تاج سابق اختصاص داشت و عنوان شد این تیم درباری بوده است.
برنامه شبکه ورزش چه ربطی به پرسپولیسی‌ها دارد؟ چرا علیه همایون‌خان که دستش از دنیا کوتاه شده حرف زده‌اند؟

علیه عبده هم صحبت کرده و گفته‌اند نفوذ زیادی داشت و حتی اسلحه حمل می‌کرد؟
یعنی چی؟ من واقعاً سر درنمی‌آورم! این صحبت‌ها اصلاً قشنگ نیست. ما پیشکسوتان باید رعایت کنیم. الان خواندم علی جباری گفته است اسامی ساواکی‌های پرسپولیس را به مردم می‌گویم. اتفاقاً من هم از ایشان می‌خواهم اسامی مورد نظرش را بگوید که ما هم بشناسیم. واقعاً زشت است که با این سن و سال علیه هم یا یک کسانی که دست‌شان از دنیا کوتاه شده حرف بزنیم و مصاحبه کنیم.

چه نصیحتی به دوستان دارید؟
این کسانی که مصاحبه کرده‌اند بابا بزرگ و پیشکسوت هستند. من نصیحت کنم؟! فقط می‌توانم بگویم خدا آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیرکند، همین!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)