مرجع خبری پرسپولیس : همراهی مسئول کلینیک باشگاه پرسپولیس با علیرضا محمد در تمرین روز گذشته سرخپوشان، عاملی شد تا برخی رسانه‌ها خبر از اختلاف نظر دکتر زرینه و مسئول کلینیک باشگاه دهند و این ذهنیت بوجود آید که زرینه از این موضوع دلخور شده است.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب این موضوع، می‌گوید: پزشک رسمی باشگاه پرسپولیس دکتر فرید زرینه است و وظایف هر کس مشخص است اما با توجه به ارتباط صمیمی که بین بازیکنان و دست اندرکاران باشگاه با بسیاری از پزشکان ورزشی وجود دارد این طبیعی است که گاهی اوقات یک پزشک یا فیزیوتراپ برای ملاقات دوستان سر تمرین حاضر شود اما قرار به دخالت در کار پزشک پرسپولیس نیست.

علیرضا محمد نیز در این باره به سایت باشگاه، گفت: مورد خاصی نبود. از آنجا که احساس کردم دکتر زرینه با مشغله فراوان همراه است از آقای سودی نیز تقاضای کمک کردم تا زودتر مصدومیتم مرتفع گردد. این موضوع عاملی شد تا آقای سودی، مسوول کیلینیک باشگاه همراه من سر تمرین پرسپولیس حاضر شود اما هیچ جر و بحث و اختلافی بین این آقایان بوجود نیامد و این شایعه ای است که حاشیه سازان برای پرسپولیس بوجود آورده‌اند. من سال‌هاست که زیر نظر دکتر زرینه کار می‌کنم و به توانایی‌های ایشان اعتقاد دارم و در حال حاضر نیز زیر نظر دکتر زرینه در حال مداوای پایم هستم. به هر جهت خیلی دوست داشتم به بازی شاهین بوشهر برسم با این وجود فکر می‌کنم قادر به همراهی تیم در بوشهر نباشم.

 

فرید زرینه نیز در این باره، گفت: اصول حرفه‌ای و منطق حکم می‌کند هر کسی جایگاه خود را بداند و وظایف مشخص باشد تا در هنگام بوجود آمدن هر گونه مشکلی بتوانیم جوابگو باشیم.

 

بر همین اساس در مورد امور پزشکی مربوط به بازیکنان بنده باید جوابگوی سرمربی و مدیر عامل تیم باشم نه دیگران! این یک بحث حرفه‌ای است و گمان نمی‌کنم بحث خاصی درباه آن وجود داشته باشد. آقای محمد نیز قرار شد از امروز در مطب خودم حاضر شود تا تمام موارد مربوط به مصدومیت ایشان را بررسی و مداوا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)