پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دعوت آقایان؛ برانکو، باقری و قنبرپور در میهمانی ناهار امروز حاضر شدم که حال و هوای من را خیلی عوض کرد. البته کلا خوشحالم که بچه‌ها از بازی قبل سالم به تهران برگشتند.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از اینکه بعد از مدت‌ها بچه‌ها را دیدم خیلی خوشحال شدم.  از تنهایی هم درآمدم‌. دو ساعتی آنجا بودم که لحظات خیلی خوبی بود. البته این حضور به دعوت آقای برانکو بود که از این بابت ممنونم. ضمن آنکه آقای باقری و آقای قنبرپور هم تاکید داشتند در این برنامه حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: برانکو از اینکه در برنامه حاضر شدم خیلی ابراز خوشحالی کرد و گفت که دلش می‌خواست من را ببیند. این یک احساس متقابل بود به ویژه که دلم برای همه تیم تنگ شده بود. آقای برانکو همچنین گفت هر زمان که توانستم در اردوهای قبل از بازی و در تمرینات حاضر شوم.

خوردبین درباره شرایط سلامتی خود نیز گفت: خیلی بهتر هستم. البته این روزها کار خاصی ندارم و برنامه فیزیوتراپی و استخر را دنبال می‌کنم‌. مرحله به مرحله هم بهتر می‌شوم.

از مرد کهنه کار پرسپولیس، درباره اتفاقات خوزستان پرسیدیم که خاطرنشان کرد: به هر شکلی، باید جلوی اتفاقات اینگونه را گرفت قبل از آنکه حادثه غیرقابل جبرانی روی دهد. من که در خانه بازی را تماشا می کردم ترسیده بودم و هر لحظه این احتمال وجود داشت که خدای ناکرده اتفاقی ناگواری روی دهد. یک سری تصاویر هم دیدم که سر و دست شکسته مردم و ماموران را نشان می‌داد، واقعا متاثر شدم قطعاً جوی که در ورزشگاه حاکم بود اثر بسیار بدی روی بازی گذاشت ولی همینکه بچه ها سالم به تهران برگشتند جای شکر دارد .

وی تصریح کرد: در طول دوران فعالیتم بارها با این مسائل برخورد داشتم. ۲ سال قبل در ورزشگاه تختی اهواز شرایط از جهاتی بدتر از این هم شده بود در آن بازی مردم داخل زمین هم ریختند و خدا رحم کرد که اتفاقات خیلی بدتر از آن روی نداد . من فکر می کنم باید این هشدارها را خیلی بیشتر جدی بگیریم و مسئولان برگزاری مسابقه از همین حالا باید به فکر بازی در آبادان هم باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)