مرجع خبری پرسپولیس : خوردبین: بعد از جلسه امشب مواضع خودم را اعلام می کنم

عيبي ندارد، حق با كريمي باشد، مردم خودشان قضاوت خواهند كرد. من واقعاَ نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است و چرا کریمی چنین مسائلی را مطرح کرده است

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به درگيري‌هايش با علي كريمي هافبك اين تيم گفت: من درگيري باوي ندارم، او خطاب به من گفته بي‌معرفت هستي حالا بايد ببينيم روي چه اصل و اساسی اين حرف را زده است.
محمود خوردبين افزود: در برخي از رسانه‌ها از قول من نوشته‌اند علي كريمي را در دادگاه مي‌بينيم و این مطلب به نوعي انتشار يافته كه انگاری من از علي كريمي شكايت كرده‌ام در حالي كه او اين موضوع را مطرح كرده كه محمود و کزیمی از من شکایت کرده است.
وي ادامه داد:‌ اين بازيكن به من گفته به دادگاه احضارت مي‌كنم و من هم گفتم حرفي ندارم، هيچ‌گاه هم درگيري بين ما به وجود نيامده است. وی يك حرفي زده و من هم مانده ام چه شده كه کریمی اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كند با این وجود تا زمانی که اصل قضیه را متوجه نشوم حرفی نخواهم گفت.
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينكه سكوت او در قبال حرفهای علی کریمی به معنای تایید ادعاهای این بازیکن خواهد بود گفت: عيبي ندارد، حق با كريمي باشد، مردم خودشان قضاوت خواهند كرد. من واقعاَ نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است و چرا کریمی چنین مسائلی را مطرح کرده است.
خوردبين گفت:

 امشب جلسه ای را در همين ارتباط در باشگاه پرسپوليس خواهيم داشت و بعد از آن موضع خودم را اعلام می کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)