مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از 10 نفره شدن راه‌آهن بازيكنان اميد داشتند كه اين تيم را شكست دهند اما راه‌آهني‌ها باانگيزه‌تر شدند و حتي از پرسپوليس بهتر بازي كردند.

محمود خوردبين در مورد تساوي پرسپوليس برابر راه‌آهن و اين موضوع كه با اين نتيجه سرخپوشان از صدر جدول دور شده‌اند، گفت: صددرصد همينگونه است و اين مساوي به منزله يك باخت براي پرسپوليس محسوب مي‌شود.

خوردبين ادامه داد: اما نمي‌شود اين باخت را گردن كسي انداخت. سرمربي تيم در اين باخت گناهي نداشته و بازيكنان نيز به اميد اينكه بازي با تيم 10 نفره راحت‌تر است نيمه دوم را به سمت دروازه راه‌آهن هجومي بازي كردند. غافل از اينكه راه‌آهني‌ها پس از 10 نفره شدن انگيزه بيشتري داشتند و حتي درنيمه دوم از ما بيشتر دويدند و بهتر بازي كردند. ما فقط در نيمه اول خوب بوديم اما در نيمه دوم راه‌آهن بهتر از ما بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما گفته بوديد هواداران پرسپوليس حق ندارند راجع به اين نتيجه صحبت كنند؟ گفت: خير، من بعد از آن بازي گفتم كه يكسري تماشاگران كه عليه تيم شعار مي‌دادند نمي‌توانند بگويند چه كسي بازي كند و چه كسي بازي نكند. بلكه اين در حيطه سرمربي تيم است. اما در مورد نتيجه بازي تماشاگران حق دارند كه ناراحت باشند و ما از آنها معذرت بخواهيم.

محمود خوردبين درادامه گفتگو درپاسخ به اين سوال كه آيا احضار يك بازيكن به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس به دليل گرفتن كارت زرد و يا حتي ديرتحويل دادن پاسپورت درست است يا خير؟ گفت: تا جايي كه من اطلاع دارم پيش از اين به دليل گرفتن كارت قرمز بازيكني به كميته انضباطي احضار مي‌شد اما كارت زرد را نمي‌دانستم! ضمن اينكه دير آوردن پاسپورت دليل مناسبي نيست اما فكر مي‌كنم احضار محمدنوري به كميته انضباطي باشگاه به خاطر درگيري‌اي باشد كه در بازي با مس كرمان اتفاق افتاده بود.

محمود خوردبين همچنين دررابطه با ديدار بعدي پرسپوليس با شاهين بوشهر و احتمال تكرار نتيجه بازي دو تيم در فصل گذشته گفت: آن بازي يك اتفاق بود و ديگر رخ نمي‌دهد، مطمئنا در اين بازي نمايش بهتري خواهيم داشت و انشاالله بازي را مي‌بريم.

وي در مورد انصراف كوئيروش از سرمربيگري تيم ملي هم گفت: من گفته بودم كه كوئيروش كارنامه خوبي ندارد. چه درپرتغال و چه دررئال مادريد و فقط در حدي است كه دستيار فرگوسن باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)