مي دانم هواداران از كجا خط مي گيرند

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  متاسفانه بازیکنان ما فکر می کردند که برابر راه آهن برتری کاملی دارند و به همین خاطر نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: در شرایطی که امروز همه تیم های رقیبان ما برای قهرمانی پیروز شده بودند ما به تساوی رسیدیم تا شانس مان باری رسیدن به قهرمانی لیگ دهم کم شود. به همین خاطر به هواداران حق می دهیم که از رقم خوردن این نتیجه ناراضی باشند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: اگر راه آهن 10 نفره نمی شد کار ما برای رسیدن به پیروزی راحت تر بود. بعد از اخراج دروازه بان حریف، بازیکنان راه آهن فقط به فکر دفاع کردن بودند و این اتفاق باعث شد بازیکنان ما نتوانند به پیروزی برسند.

خوردبین در پاسخ به شعارهای برخی هواداران که خواهان بازگشت شیث رضایی به پرسپولیس بودند گفت:  تصمیم گیری در این خصوصی این جزو وظایف و اختیارات سرمربی تیم است نه کس دیگر.

 

شعار عليه بازيكنان تيم و تشويق يك نفر هيچ سودي براي پرسپوليس ندارد و هواداران ما به جايي اينكه از دقيقه 70 به اعتراض بپردازند بايد تيم را تشويق كنند.
خوردبين عنوان كرد: حضور يا كنار رفتن بازيكنان در حوزه اختيارات سرمربي تيم است و هيچ تماشاگري نبايد در اين مورد اظهار نظر كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)