شنبه 17 اسفند (01:01)

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اولين گام ليگ قهرمانان آسيا براي بردن الشارجه امارات به حضور 100 هزار نفري هواداران نياز داريم.

محمود خوردبين در گفت و گویی اظهار داشت: هميشه اولين بازي در ليگ قهرمانان آسيا حساسيت‌ ويژه‌اي داشته است. ما براي 3 امتياز در تهران مي‌جنگيم و براي اين كار به حمايت 100 هزار نفري هواداران در ورزشگاه آزادي نياز داريم.

وي در خصوص كسر 10 درصدي قرارداد بازيكنان از سوي هيات مديره عنوان كرد: اين تصميمي است كه گرفته شده است و فكر كنم امري طبيعي در قبال نتيجه نگرفتن پرسپوليس باشد اما تبصره اي داريم كه بر مبناي آن بازيكنان با موفقيت در دور اول ليگ قهرمانان مي‌‌توانند اين جريمه را پاك كنند.
 
 خوردبين در خصوص حضور رجب‌زاده در تمرينات پرسپوليس گفت:
در مورد جايگزين دي كارمو خبري ندارم اما فقط مي‌دانم رجب‌زاده به ما اضافه شده است و حضورش در ليگ قهرمانان با پرسپوليس قطعي است اما نمي‌دانم چه زماني در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا خواهد كرد.
خوردبين يادآور شد: مطمئن باشيد جايگاه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر بهتر خواهد شد و قدرت واقعي خود را نشان خواهيم داد.
وي درباره ممنوع‌المصاحبه بودن بازيكنان تاكيد كرد: تا قبل بازي با الشارجه به منظور آرامش بيشتر و از بين رفتن حاشيه‌ها وينگادا صلاح دانسته بازيكنان ممنوع‌المصاحبه شوند.

پرسپوليس در اولين بازي ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه 20 اسفند ميزبان الشارجه امارات است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)