سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی نارحت است و صادقی هم به همین دلیل ناراحت شده است.

فارس، رسول خوروش در مورد آمادگی سپاهان برای بازی فردا مقابل ملوان عنوان کرد: برای این بازی محمدرضا خلعتبری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند.

وی در خصوص ناراحتی محمدباقر صادقی از نیمکت نشینی در سپاهان و اعلام جدایی از تیم در نیم فصل از سوی وی، گفت: او در تیم حرفی از این مسئله نزده و ما هم از روزنامه‌ها چنین خبری را خواندیم. اصولا هر بازیکنی که روی نیمکت قرار می‌گیرد ناراحت می‌شود. صادقی مصدوم شد و پس از مصدومیت هم تمرینات خوبی نداشته است. این تشخیص سرمربی است که چه بازیکنی بازی کند.

خوروش در ادامه در مورد سفر نویدکیا به آلمان گفت: محرم از ناحیه کمر مشکلاتی دارد که باعث شده تا آمادگی صددرصد نداشته باشد. او در تعطیلی لیگ می‌خواهد سفری دو روزه به آلمان داشته باشد تا نزد پزشک خود تست جدیدی انجام دهد.

سرپرست تیم سپاهان در مورد اطلاعیه باشگاه سپاهان در ارتباط با حواشی بازی با پرسپولیس گفت: بهتر است در این زمینه صحبتی نکنیم تا نتیجه آزمایش‌ها اعلام شود. ما هم وقتی وضعیت بازیکنان این تیم در رختکن را دیدیم متاثر شدیم؛ اما این اتفاق درون تیمی بوده است و ربطی به سپاهان ندارد.

وی در مورد جذب مدافع عنوان کرد: دو سه بازیکن آسیایی را مدنظر داریم اما اگر قرار باشد بازیکنی جذب شود در نیم فصل این اتفاق می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)