سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ بازیکنی را به ضرب و زور اسلحه نگه نمی‌داریم اما هر کسی خواست برود باید رضایت باشگاه را جلب کند.

رسول خوروش در واکنش به احتمال جدایی احمد جمشیدیان از تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر و حضور در استقلال به ایسنا، گفت: وضعیت جمشیدیان در نیم فصل مشخص می‌شود. حتی خودش هم هنوز تصمیم به جدایی از سپاهان نگرفته چون درخواستی از ما نداشته است. او در اوایل فصل که نیمکت نشین بود، در زمره بازیکنان معترض قرار می‌گرفت اما اخیرا که در ترکیب اصلی حضور دارد یک مسابقه هم بخاطر مصدومیت در ترکیب نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال یا باشگاه‌هایی که ممکن است خواهان جمشیدیان باشند، به طور مستقیم مذاکراتی با این بازیکن داشته اند، اظهار کرد: احتمالا با او صحبت کرده اند. البته این باشگاه‌ها هنوز مذاکره‌ای با باشگاه سپاهان در این‌باره نداشتند.

سرپرست سپاهان درباره اخراج حسن اشجاری و شایعه انتقالش به باشگاه ملوان در نیم فصل نیز گفت: اشجاری اخراج نشده و فعلا به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده تا درباره‌اش تصمیم گیری کنند. او هم فعلا که درخواستی از باشگاه نکرده است. ما به دو مسابقه آینده تیم فکر کرده و در حال حاضر روی جدایی برخی بازیکنان و جذب نفرات جدید متمرکز نشدیم. به هر حال ما بازیکنان را به ضرب و زور اسلحه نگه نمی‌داریم اما هر کسی که بخواهد از سپاهان جدا شود، باید رضایت باشگاه را جلب کند چون این بازیکنان با ما قرارداد دارند و نباید انتظار داشت به سادگی رضایت نامه‌شان را بدهیم.

خوروش درباره وضعیت میلاد زنیدپور و عماد رضا هم خاطرنشان کرد: زنیدپور صحبت از جدایی کرده اما این بازیکن حق دارد چون در سپاهان شانس زیادی برای بازی کردن ندارد، هرچند تکلیف او هم در نیم فصل مشخص می شود. همچنین عماد رضا علاوه بر قرارداد فدراسیونی، یک قرارداد دیگر هم با ما دارد که سفت و سخت بوده و مطالبات مالی، حتی باشگاه آینده او را ما باید تعیین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل مربی جدید ایرانی یا خارجی به عنوان جانشین علیرضا مرزبان به کادر فنی سپاهان اضافه خواهد شد نیز  گفت: کرانچار هنوز درخواستی در این باره از باشگاه نداشته و فعلا مشغول فکر کردن است. اگر قرار به اضافه شدن مربی جدید شد، زمان آن نیم فصل خواهد بود. اما آنچه مسلم است اگر هم دستیار جدیدی برای کرانچار بگیریم، یک مربی خارجی نخواهد بود. ما البته مربیان خوبی در تیم‌های پایه سپاهان هم داریم که اگر کرانچار بخواهد، می‌توانیم از آنها در کادر فنی تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)