سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شایعاتی که در مورد تعویض دروازه‌بان سپاهان با شهاب گردان شنیده می‌شود، گفت: تعویض محمدباقر صادقی، دروازه‌بان سپاهان با شهاب گردان صحت ندارد.

مهر، رسول خوروش شامگاه شنبه در اولین نشست اختصاصی بانوان هوادار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مدیر عامل و مسئولان این باشگاه در مورد مصاحبه های اخیر غلامی و زنیدپور و بحث پیوستنشان به تیم های دیگر اظهار داشت: تمام بازیکنان جذب شده را کادر فنی تیم انتخاب کرده اند. اولویت آن ها برای مهاجم کریم انصاری فرد و محمد غلامی بود. انصاری فرد را جذب نکردیم چون شرط قرارداد وی این بود که اگر از باشگاهی خارجی پیشنهاد داشت بتواند جدا شود که در این صورت مجبور میشدیم 2 نفر را جذب کنیم. بازی غلامی و جالوویچ در یک حد است و اینکه کدام یک بازی کنند بستگی به نظر سرمربی دارد.

زنیدپور به اصرار مرزبان به سپاهان آمد!

وی میلاد زنیدپور را بازیکن جذب شده از سوی علیرضا مرزبان عنوان کرده و با اشاره به سبک خاص بازی وی که با مکث همراه است، اضافه کرد: زنیدپور به اصرار مرزبان و موافقت کرانچار به سپاهان آمد ولی احتمالا در نیم فصل جدا می شود.

فیفا برای سزار ITC موقت صادر کرد

سرپرست و مدیر تیم سپاهان در واکنش به گفته یکی از حاضران در مورد شکایات متعدد باشگاه و بی نتیجه بودن آن ها و اینکه احساس می شود در زمان مدیریت قبلی این شکایات با جدیت بیشتری پیگیری میشد، گفت: تمام این شکایات در حال حاضر در جریان هستند و با جدیت پیگیری می شوند. در مساله برونو سزار به دلیل نفوذ امارات در AFC  نمیشد به آن ها مراجعه کنیم و فیفا هم برای سزار ITC موقت صادر کرد.

تعویض گردان با صادقی شایعه است

وی در مورد پیوستن گردان به سپاهان در نیم فصل گفت: صادقی بازیکن جوانی است و در چند بازی روز خوبی نداشته است اما گردان 33 ساله پارسال در چند بازی ذخیره صادقی بوده است و مساله جذب شهاب گردان به جای صادقی شایعه است.
وی اضافه کرد: وقتی گل می خوریم همه تیم گل خورده و در مورد گل خوردن تیم تنهال دروازه‌بان مقصر نیست بنابراین جذب دروازه‌بان در نیم فصل به نظر کرانچار بستگی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)