مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک ماراتن سخت و نقس گیر داماش گیلان را در ورزشگاه سردارجنگل رشت شکست دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 15:30 امروز شنبه در حضور 8 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست دهند.

 

 

گل های پرسپولیس در این بازی را وحید هاشمیان (14)، هادی نورورزی(48) و محمد نوری (87) به ثمر رساندند و گل های داماش را محمد غلامی(21) و سیدرضا چاوشی(59) وارد دروازه پرسپولیس کردند.

 

از نکات جالب بازی می توان به این اشاره کرد که پرسپولیس سه بار از حریف خود پیش افتاد که داماش دو بار موفق به جبران شد اما در نهایت گل دقایق پایانی نوری پیروزی پرسپولیس را رقم زد. هادی نوروزی بازیکن ذخیره پرسپولیس در دقیق 45 جایگرین علی کریمی شد و سه دقیقه بعد گل برتری پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

 

اتفاق عجیب دیگر در تیم داماش اتفاق افتاد و ابراهیم قاسم پور سرمربی این تیم در طول 90 دقیقه این بازی سخت هیچ تعویضی انجام نداد.

 

محسن ترکی که قضاوت بسیار ضعیفی در این مسابقه داشت و از چندین صحنه مشکوک درون محوطه جریمه داماش و پرسپولیس چشم پوشی کرد در این بازی به مازیار زارع ، محمد نصرتی ، حسین بادامکی ، علی کریمی از پرسپولیس و علیرضا نظیف کار از داماش کارت زرد نشان داد و با این اخطار ها نصرتی ، بادامکی و نظیف کار بازی بعدی تیم خود را از دست دادند.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، محمد نصرتی، مجتبی شیری، شیث رضایی، محمد نوری، علی کریمی(هادی نوروزی 45)، مازیار زارع، حسین بادامکی، وحید هاشمیان(سامان آقازمانی 88) و غلامرضا رضایی(امیرحسین فشنگچی 92).

سرمربی : حمید استیلی

 

ترکیب داماش: میلاد فراهانی ، مهدی مهدوی کیا ، علیرضا نظیف کار ، جونیور آلوز ، عباس آقایی ،مصطفی حاجتی ، رضا مهدوی ، میلاد زنیدپور ، رضا چاوشی ، ابوذر رحمیتی و محمد غلامی

سرمربی : ابراهیم قاسم پور

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)