پرسپولیس نیوز: معاون وزیر ورزش و جوانان با تبریک بازی‌های درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا در تیم ملی ماندگار شد.

محمدرضا داورزنی در بازدید از اردوی تیم ملی تیر و کمان ایران که صبح امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران با تبریک به بازی‌های درخشان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از جایگاه کشورمان در این رقابت‌ها به خوبی دفاع کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران در آوردگاه جام جهانی آبروداری کردند، افزود: نتایج تیم ملی ایران در تاریخ فوتبال کشورمان تاریخ‌ساز بود و به سرمربی و کادر فنی این تیم باید خسته نباشید گفت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال و  کارلوس کی‌روش بیان کرد: طبق آخرین مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال آقای کی‌روش با فدراسیون توافق کردند تا پایان جام ملت‌های فوتبال آسیا سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشند.

داورزنی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش نقش حمایتی از تصمیمات فدراسیون فوتبال دارد، اضافه کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان نیز از تصمیمات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)