به دايي و شاگردانش هم مي‌توان حق داد/صدرنشینی با اختلاف فاحش!


مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي‌ها به داوري معترضند و مي‌گويند بسياري از امتيازات اين فصل را به خاطر اشتباهات داوري و عملكرد ضعيف قاضيان ميدان از دست داده‌اند.

 

در اين راه البته بيشتر بازيكنان و مربيان پرسپوليس با غالب هواداران ريزبين اين تيم متفق‌القول روي اين نكته مصرند كه رو دررويي علي دايي با فدراسيون فوتبال پس از موضوع شكايت از فدراسيون و… باعث اين اتفاق شده است.

 

علي دايي نيز در آخرين اظهار نظر خود پس از بازي با تراكتورسازي صراحتاً به اين مسأله اشاره كرد كه چيدمان داوري به نحوي است كه او و تيمش متضرر مي‌شوند.

 

 

نگاهي به بازي‌هاي پرسپوليس در اين فصل نشان مي‌دهد علي دايي و پرسپوليسي‌ها چندان بيراه نمي‌گويند هرچند حتي رسيدن به اين مسأله كه پرسپوليس از ناحيه داوري آسيب ديده و در بحران فرو غلتيده است ضعف‌هاي پرشمار فني اين تيم پرسپوليس را زير سايه نمي‌برد.

 

پرسپوليس اين فصل حداقل در 7 بازي از ناحيه داوري متضرر شده و به اعتقاد مربيان اين تيم 15 امتياز آنها بدين خاطر از دست رفته است وگرنه شايد آنها الان با اختلاف فاحش نسبت به رقبا در صدر جدول بودند نه اينكه با فاصله 9 امتيازي از صدر تا رده هفتم نزول كنند.

 

به غير از اين بازي آخر مقابل تراكتورسازي، دايي و همقطارانش معتقدند در بازي مقابل شهرداري تبريز، مس كرمان، استقلال، نفت تهران، فولاد و ملوان پنالتي‌هاي متعدد آنها گرفته نشده، گل سالم‌شان مردود اعلام شده، وقت‌هاي تلف شده به ضررشان محاسبه شده و غالب سوت‌ها در جهت نتيجه نگرفتن اين تيم زده شده است. در اين ميان مي‌توان به دو پنالتي بازي با ملوان، پنالتي ديدار با مس، دو پنالتي ديگر در همين بازي با تراكتورسازي، مشكلات بازي شهرداري، پنالتي ديدار با فولاد، پنالتي اشتباه براي نفت تهران و اشتباهات دربي 69 اشاره كرد.

 

شايد اگر محمدحسن انصاري‌فرد امروز مديرعامل پرسپوليس بود هر هفته با محاسبه تعداد پنالتي‌ها اين موضوع در رسانه‌ها قوي‌تر مطرح مي‌شد اما كاشاني هم مي‌داند نمي‌توان ضعف فني پرسپوليس را با مشكلات داوري توجيه كرد هرچند در راستاي نتيجه نگرفتن تا حدودي مي‌توان حق را به دايي و شاگردانش داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)