مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال گفت: در دربی شصت و هفتم پایتخت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی را به تماشاگران استقلال خواهیم داد.

به گزارش مرجع خبری عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه باشگاه استقلال میزبان اسمی دربی دهم مهرماه خواهد بود در نظر داریم روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی را به تماشاگران استقلال اختصاص دهیم.

 

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال پیش از این نیز درخواست کرده بود تا روبروی جایگاه را در بازیهای با پرسپولیس در اختیار بگیرد که این موضوع تا به امروز محقق نشده بود اما امسال در نظر داریم با توجه به اینکه استقلال در دربی رفت میزبان است یا تمام روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی را به تماشاگران استقلال واگذار کنیم یا در میان سکوها حصارکشی کرده و روبرو را به طور مساوی بین دو تیم تقسیم کنیم.

عزیزمحمدی ادامه داد:  در نظر داریم هماهنگی های لازم را با مسئولان امنیتی و شورای تامین استان انجام داده و بتوانیم این حرکت را به طور صحیح انجام دهیم.

 

گفتنی است در زمان مدیریت علی فتح الله در باشگاه استقلال نیز ، این تیم خواستار در اختیار گرفتن روبروی جایگاه ورزشگاه در بازی دربی شده بود و با این مساله نیز موافقت شد اما پیش بینی های لازم برای این امر انجام نشده و تماشاگران پرسپولیس همچون همیشه در آن مسابقه نیز سکوهای همیشگی خود را در اختیار گرفتند.

این در حالی که همواره در طول 30 سال اخیر در برگزاری دربی های پایتخت جایگاه های ورزشگاه آزادی به نسبت 60 به 40 به تسخیر تماشاگران پرسپولیس در آمده است و همواره تماشاگران این تیم از کمبود جایگاه برای ورود به ورزشگاه رنج برده اند اما فصل گذشته و همزمان با بالانشینی استقلال در جدول رده بندی برای اولین بار تماشاگران دو تیم به نسبت مساوی رسید و با توجه به حمایت نصفه و نیمه تماشاگران پرسپولیس در این فصل از تیم محبوب خود بعید نیست جایگاه همیشگی خود را نیز در دربی پایتخت از دست بدهند.

انتهای گزارش اختصاصی /امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)