با اين سياست‌هاي غلط به جايي نمي‌رسيم/شیث مورد اعتماد من است اما…

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: المپيك لندن 10 پله بالاتر از مسابقات گوانگجوست ولي ما فقط به موفقيت در بازي‌هاي آسيايي فكر مي‌كنيم.

 

علي دايي پس از برتري 2 بر صفر برابر استيل آذين در جمع خبرنگاران گفت: نيمه اول فكر مي‌كردم يك تيم ديگر در زمين حضور دارد. زيرا اصلا در حد و اندازه پرسپوليس نبوديم، اما در نيمه دوم به معناي واقعي تيم شديم و توانستيم خوب كار كنيم و گل زديم. خوش شانس بوديم كه در نيمه اول گلي دريافت نكرديم.

 

وي ادامه داد: فوتبال اصلي پرسپوليس را در نيمه دوم شاهد بوديد. آنچه كه هواداران از اين تيم مي‌خواهند. ما 2 گل زديم و به مهاجمان نامدار حريف نيز اجازه كار كردند نداديم. پرسپوليس بايد در تمام 90 دقيقه اين گونه بازي كند. ايرادهايي داريم كه بايد برطرف شود تمام بازيكنان استيل آذين را به اين بازي رسانده بودند.

 

 

دايي در مورد گل نخوردن بازي در 2 بازي اخير عنوان كرد: دفاعي تيم ما مشكل داشت و بد گل مي‌خورديم اما اكنون بازيكنان به خود باوري رسيدند و همه ديديد كه خوب بازي كردند. ما امروز نمره قابل قبولي گرفتيم. استيل آذين تيم بزرگي است و با 90 درصد تركيب اصلي‌اش مقابل ما بازي كرد. كسي فكر نمي‌كرد كريمي و مهدوي كيا به اين بازي برسند. امروز شاهد بهترين تركيب استيل آذين بوديم، مي‌دانستيم اين تيم در نيمه دوم كم مي‌آورد به همين دليل فشار را زياد كرديم. خوشحالم كه برديم و همچنان در بالاي جدول قرار داريم.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه قبول داريد تيمتان مشكلاتي دارد گفت: ما هنوز تيم صد در صد نيستيم. هيچ تيمي در زمين صدر در صد نيست، ما هم كامل نيستيم و بايد نقاط ضعف خود را برطرف كنيم.

 

دايي در مورد تعطيلي مسابقات سپاهان و اينكه ساير تيم‌ها بايد بازي كنند، گفت: فوتبال ما هرگز با اين اتفاق به جايي نمي‌رسد. من راضي نيستم. يا همه تيم‌ها بازي نكنند و ليگ را تعطيل كنند يا همه بازي كنند. متاسفانه براي يك مدال آسيايي ليگ را تعطيل مي‌كنيم.

 

وي ادامه داد: در بازي‌هاي غرب آسيا همه تيم‌ها با تيم دوم خود آمده بودند اما ما تيم اصلي خود را برده بوديم و ليگ را هم تعطيل كرديم. فقط به دنبال يك مدال آسيايي بودن اشتباه است متاسفانه فقط نوك دماغ خود را مي‌بينيم. در حالي كه المپيك 10 پله بالاتر از آسيا است. بنابراين بايد به فكر المپيك لندن بود اما فقط به دنبال آسيا هستيم. اين برنامه ريزي به ما ضربه مي‌زند.

 

دايي تاكيد كرد: تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان ما حذف شدند و با مشكل برخوردند. با اين شرايط و اين سياست‌هاي غلط راه به جايي نمي‌بريم زيرا انتخاب‌هاي كه انجام داديم اشتباه بوده است. بهتر است تصميم‌ها كلان باشد و سياست‌هاي بهتري اتخاذ كنيم. شايد اگر با تمامي نفرات به گوانگجو نرويم نتايج خوبي نگيريم اما براي آينده برنامه ريزي بهتر مي‌توانيم داشته باشيم.

 

وي در مورد تيم ملي بزرگسالان گفت: در اين مورد حرفي نمي‌زنم و براي قطبي و تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد وضعيت شيث رضايي گفت: به برد و باخت تيم كاري ندارم. ما تصميم گرفته‌ايم رضايي نباشد و اين به صلاح و منافع تيم است. اجازه بدهيد مشكل خانوادگي را خودم حل كنم، بگذاريد پرسپوليس را به آرامش برسانم. رضايي مورد اطمينان من است و كاري از من بخواهد برايش انجام مي‌دهم، اما من منافع جمعي را به منافع شخصي ترجيح مي‌دهم.

 

وي در مورد سفر تيم به تركيه گفت: صحبت‌هاي با 2 تيم تركيه‌اي و يك تيم آلماني يعني كلن انجام داديم و قرار است پيش از حضور در ليگ قهرمانان آسيا با اين تيم‌ها در يك تورنمنت دوستانه شركت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)