مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي سه امتياز به ديدار راه‌آهن مي‌رويم اما اين را مي‌دانيم كه اين تيم خطرناك است.

 

علي دايي پس از تمرين امروز و در حالي كه با مشكل سرماخوردگي مواجه بود، در جمع خبرنگاران حضور پيدا كرد و در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: شرايط تمرينات ما بسيار خوب است و بازيكنان با تمام انگيزه راه خود را براي رسيدن به موفقيت ادامه مي‌دهند. متاسفانه به دليل سرماخوردگي كه داشتم نتوانستم يكي دو جلسه بالاي سر تيم باشم اما مشكل خاصي نداريم.

دايي در خصوص ديدار با راه‌آهن گفت: با تيمي بازي داريم كه فوتبال خوبي به نمايش مي‌گذارد. بايد در اين بازي سه امتياز را بگيريم ولي مي دانيم حريف تيم خطرناكي است و بايد مراقب باشيم.

 

وي در جواب سؤالي كه آيا شناخت تارتار به ضرر شما نيست، گفت: همه تيم‌ها از هم شناخت دارند. ما بايد ببريم تا به سه امتياز برسيم و خود را به بالانشينان نزديك كنيم. قطعا رسيدن به هر سه امتياز سختي خاص خودش را دارد.

وي در جواب سؤالي كه آيا به تاريخ دربي در شش فروردين اعتراضي داريد يا خير نيز گفت: من قبلا حرف‌هايم را اعلام كردم. در مورد دربي ديگر حرفي ندارم. فعلا فقط به دنبال اين هستم كه انشاءالله به كمك هواداران كه در حال حاضر بيشتر چشم انتظار آنها هستيم به امتيازهاي دلخواه برسيم و به بالاي جدول صعود كنيم.

دايي در پايان تاكيد كرد:‌ همانطور كه تارتار از تيم ما شناخت دارد ما هم از آنها شناخت خوبي داريم و مطمئن باشيد اگر اتفاق خاصي رخ ندهد انشاءالله دست پر از اين بازي بيرون خواهيم آمد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)