10 نفره شدن حریف به سود پرسپوليس نبود/ فاصله بازیکنان ثابت و ذخیره زیاد است/نمی‌توانم بغل پا زدن به بازیکنان یاد بدهم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: هر وقت بازيكن به تيم ملي داديم دچار مشكل شديم.

 

علي دايي پس از تساوي بدون گل برابر راه‌آهن در نشست خبري اظهار داشت: در 15 دقيقه اول مسابقه خوب نبوديم و راه‌آهن بهتر بازي كرد اما از دقيقه 30 تا 45 مي‌توانستيم كار را تمام كنيم. همه كار كرديم اما براي گل‌زني دقت نداشتيم. اخراج رودباريان نيز هيچ كمكي به ما نكرد و راه‌آهن 9 نفره دفاع مي‌كرد .

وي ادامه داد: در نيمه دوم نيز همه كار كرديم و به دروازه حريف نزديك شديم اما باز هم به دليل بي‌دقتي در پاس‌هاي آخر نتوانستيم به گل برسيم. يك پاس درست مي‌توانست تمام مشكلات ما را حل كند اما متاسفانه اين كار انجام نشد و با اشتباهات خود به حريف فرصت داديم تا بازي مساوي شود. اين مسابقه كيفيت فني خاصي نداشت و ما دو امتياز حساس را از دست داديم و براي جبران بايد تلاش كنيم.

سرمربي پرسپوليس تأكيد كرد: اگرچه در يك ربع اول مسابقه خوب بازي نكرديم اما در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود كه نتوانستيم از فرصت‌هاي آن استفاده كنيم.
دايي در مورد شعارهايي كه از سوي سكوهاي خاص سر داده مي‌شد گفت: خود شما مي‌گوييد سكوهاي خاص و من نظري در اين مورد ندارم.

 

يك خبرنگار منتقد علي دايي در مورد اينكه پرسپوليس شانسي براي قهرماني در ليگ برتر ندارد، گفت: من شما را كه مي‌بينيم ياد گاليور مي‌افتم. شما از جانب خود از قول من نظر مي‌دهيد و حرف مي‌زنيد. من نظر خاصي در اين مورد ندارم. شما را همه مي‌شناسند.

وي در مورد نحوه قضاوت محمود رفيعي گفت: در مورد داوري حرف خاصي ندارم. همه ديدند چه اتفاقاتي افتاد. اگر حرف بزنم محروم مي‌شوم. بنابراين براي داوري آرزوي موفقيت مي‌كنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حضور 2 بازيكن اين تيم در بازي دوستانه تيم ملي با روسيه گفت: رضايي و نوري 30 درصد توان خود را هم نداشتند. هر وقت بازيكنان ملي پوش ما ضعيف مي‌شوند ما هم افت مي‌كنيم. فاصله بازيكنان اصلي با بازيكنان ذخيره ما زياد است و اين مشكلي است كه پرسپوليس دارد. هر وقت بازيكن به تيم ملي داديم دچار مشكل شديم.

وي ادامه داد: من 3 تعويض در اين مسابقه انجام دادم. بازيكنان ما تا كناره‌هاي دروازه حريف خوب پيش مي‌روند اما يا توپ را لو مي‌دهند يا سر مي‌خورند يا پاس اشتباه مي‌دهند. تكنيك در فوتبال بر عكس آنچه در ايران باب شده فقط دريبل زدن 2 نفر نيست. تكنيك شامل پاس سالم، بغل پاي سالم و زدن ضربه آخر خوب است. اصول فوتبال را بايد از نوجواني و به طور اصولي آموخت.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد حضور كرش در تيم ملي ايران گفت: او بهترين گزينه براي تيم ملي است اما بايد ديد چگونه او را حمايت مي‌كنند. يكي از نهادهايي كه از كرش بايد حمايت كند باشگاه‌ها هستند با امكاناتي كه دارند اما اينجا باشگاه‌هاي امكاناتي ندارند. ما زير ساخت‌ نداريم. كرش پتانسيل بالايي دارد و بايد زمينه كار براي او را فراهم كنيم.

دايي در مورد برگزاري دربي پايتخت در روز 6 فروردين اظهار داشت: مخالف برگزاري بازي در اين تاريخ هستم. همه ما خانواده داريم و دوست داريم عيد در كنار خانواده باشيم. خانواده من و شما حق ندارند 2 روز تعطيل باشند؟ متاسفانه با اين برنامه ريزي همه چيز به هم مي‌خورد.

وي در مورد اينكه آيا در اين مورد مكاتبه كرده است يا نه، گفت: من كاره‌اي نيستم كه مكاتبه كنم. نظرم را به باشگاه اعلام مي‌كنم و مي‌گويم مخالف اين تاريخ هستم.

دايي در مورد استقبال كم تماشاگران از پرسپوليس گفت: اين فقط مشكل پرسپوليس نيست. به غير از شهرستان‌ها كه پرسپوليس و استقلال در آن بازي مي‌كنند ساير ورزشگاه‌ها تقريبا خالي است. براي بازي استقلال چند هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند؟‌ آيا بيشتر از 2 هزار نفر بود؟ اين مشكل فوتبال ما است كه به ضرر فوتبال تمام مي‌شود و بايد آن را حل كنيم. چه كسي باور مي‌كرد براي ديدار پرسپوليس بين 3 تا 5 هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه بيايد؟ اين مشكل گريبانگير كل فوتبال ما شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)