پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم سایپا گفت: متأسفانه چیزهایی می‌شنوم که بعضی افراد می‌گویند با خیلی از طلبکارها تسویه کردیم در صورتیکه هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

علی دایی این روزها به خاطر حضور بازیکنانش در تیم‌های مختلف ملی و مصدومیت بازیکنانش در تنگنا قرار دارد. سرمربی سایپا که فصل را خوب آغاز کرده بود در نشست خبری قبل از بازی  با پرسپولیس مدعی شد که ۸ بازیکن تیمش را به دلایلی مختلف در اختیار ندارد  و با این صحبت خود مدعی شد تیمش را با دست خالی به مصاف حریف می فرستد اما بدترین خبر برای کادر فنی سایپا مصدومیت کنعانی‌زادگان  و دانیال ماهینی در اردوی تیم ملی بود که حتی این خبر واکنش درویش مدیرعامل باشگاه سایپا را هم در پی داشت.

در خصوص آخرین شرایط سایپا و همچنین شرایط فعلی این تیم صحبت‌های با علی دایی انجام داده شده است که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از شرایط تیمتان صحبت کنید.

خداراشکر که تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم، خوب تمرین می‌کنیم ولی متأسفانه تعداد مصدومانمان زیاد شده است. متأسفانه در تمرینات تیم ملی هم ۲ بازیکن ما مصدوم شدند و این مصدومیت باعث شده که کار ما سخت شود، کنعانی‌زادگان را تا پایان فصل در اختیار نداریم، دانیال ماهینی هم از ناحیه دنده مصدومیتی برایش به وجود آمده که منتظر هستیم شرایطش بهتر شود، اخباری هم جزو بازیکنان خوب ماست که مسموم شده  و نمی‌تواند با ما تمرین کند و بعد از این که شرایط بهتری پیدا کرد به ما اضافه می‌شود. خداراشکر بقیه نفرات با انگیزه بالا در حال تمرین کردن هستند، مطمئن هستم اگر همینطور ادامه بدهیم و با انگیزه بالا تمرین کنیم مطمئناً از این شرایط جدا خواهیم شد و اطمینان دارم در بازی‌های بعدی می‌توانیم امتیازهای خوبی کسب کنیم.

شما تیم جوانی دارید که امسال در برخی از بازی‌ها به خاطر بدشانسی نتوانستید از نتایج دفاع کنید.

همانطور که اطلاع دارید تمام این مسائل دست بر دست هم داده تا نتوانیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم، متأسفانه در بیشتر بازی‌ها مثل بازی با پرسپولیس در برنامه تلویزیونی نشان دادند که روی بازیکن ما آرش رضاوند پنالتی رخ داد که داور آن را نگرفت و در برنامه ۹۰ متأسفانه صحنه پنالتی ما را نشان ندادند! من احساس می‌کنم داور فکر کرد در این صحنه در محوطه جریمه ما روی بازیکن پرسپولیس خطایی صورت گرفته که پنالتی را نگرفت و گرنه  صحنه کاملاً مشخص بود.در همین بازی با پرسپولیس پرتاب اوتی که منجر به گل حریف شد متأسفانه اشتباه بود و پرتاب به سود تیم ما بود در صورتیکه توپ به پای بازیکن ما برخورد نکرد و اوت به نفع ما بود.در خیلی از بازی‌ها داوری به اشتباه سوت زده و ما نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. با این حال مسئول اول و آخر نتایج سایپا من هستم. مطمئناً ما این نتایج را جبران خواهیم کردو به شرایط ایده‌آلمان بر خواهیم گشت. همیشه نمی‌شود که بدشانسی ادامه داشته باشد، مطمئناً در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت، انشاالله با همتی که در بچه‌های تیم می‌بینم این اتفاق خواهد افتاد که ما نتایج خوبی خواهیم گرفت.

این روزها شایعه تسویه حساب با نفراتی که از پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی طلب دارند مطرح شده، آیا باشگاه پرسپولیس با شما تماسی گرفته است؟

 متأسفانه چیزهایی می‌شنوم که بعضی افراد می‌گویند با خیلی از طلبکارها تسویه کردیم در صورتیکه هیچ تماسی با من گرفته نشده است. من رأی کمیته استیناف را که رأی قطعی را هم گرفتم  ولی هنوز هیچکس با من تماسی نگرفته و نه کاری برای حل این موضوع انجام داده اند. ولی آنطور که من می‌دانم فقط یکسری آقایان حرف زدند که مشکل حل شده و حداقل هیچ کاری برای بدهی به من انجام ندادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)