مرجع خبری پرسپولیس : وكيل سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از احتمال شكايت علي دايي از رئيس كميته تربيت بدني و جوانان و نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس خبر داد.

عسگري پيش بين در مورد اظهارات سيد جلال يحيي‌زاده رئيس كميته تربيت بدني و جوانان و نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس درباره علي دايي گفت: يحيي‌زاده مطالبي خلاف واقع و توهين‌آميز را به موكلم نسبت داده است. اين امر سبب شده تعداد كثيري از خانواده شهدا،‌ جانبازان و رزمندگان در مقابل اين اظهارات از موضع به حق دايي دفاع كنند.


وي ادامه داد: موكلم با حفظ حق طرح شكايت كيفري از طريق دادسراي ويژه روحانيت به اظهارات يحيي زاده مطالبي را عنوان كرده است.

وكيل سرمربي پرسپوليس عنوان كرد: يحيي زاده گفته در روز فتح خرمشهر علي دايي بدترين بداخلاقي‌ها را كرده است.

 

يحيي زاده به دفاع از اعضاي فدراسيون فوتبال پرداخت و گفت: دايي به جاي جار و جنجال و هياهو و حضور در دادگاه و طلب آنچه كه برايش كاري انجام نداده بدهي 230 ميليون توماني مالياتي‌اش را بدهد. ايشان همچنين اعلام كرده موكلم (علي دايي) مطرود و منفور مردم است و به موكلم توصيه كرده از شهدا، رزمندگان و جانبازان الگوي رفتاري بياموزد.

پيش بين تاكيد كرد: نظر موكلم اين است كه همگان مي‌دانند علي دايي در روز فتح خرمشهر در مصاحبه‌اش با صدا و سيما و خبرنگاران بر خلاف ادعاي يحيي‌زاده مطالبي در مورد بزرگداشت و تكريم حماسه خرمشهر اظهار داشته است و تأكيد كرده سرافرازي، آرامش و آسايش امروز را مديون جانفشاني شهدا و جانبازان هستيم.

وكيل علي دايي يادآور شد: متأسفانه يحيي زاده در قامت وكيل مدافع فدراسيون فوتبال حقايق را وارونه جلوه داده است. جالب اينكه ايشان مي‌دانند يكي از مباحث اختلافي در كميته انضباطي بحث روشن شدن مسئول پرداخت ماليات است و معلوم نيست ايشان با كدام مجوز شرعي و قانوني به خود اجازه دادند اسم دايي قبل از صدور حكم كميته انضباطي را به عنوان بدهكار مالياتي بگويد. اين در حالي است كه دايي طي اظهار نامه مالياتي كه تقديم حوزه مالياتي شده صراحتا مبلغ قرارداد را به حوزه مالياتي اعلام كرده و ميزان ماليات آن را 166 ميليون تومان عنوان كرده است.

پيش بين در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دايي در سال گذشته به عنوان مؤدي مورد تقدير وزارت دارايي قرار گرفته است. يحيي‌زاده بر اساس كدام سند و مدرك رقم 230 ميليون تومان را احراز كرده و بر اساس كدام سند و مدرك بر ايشان محرز شده كه دايي منفور و مطرود ملت است؟

وي تصريح كرد: همانطور كه در جرايد و سايت‌هاي خبري عنوان شد شماري از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان اردبيل در طوماري از موضع به حق دايي در برابر اظهارات يحيي زاده دفاع كردند. دايي نيز به تأسي از شهدا، ايثارگران و رزمندگان حق خود را مطالبه كرده و بهتر آن بود كه يحيي زاده به جاي پيش‌داوري منتظر صدور رأي از ناحيه كميته انضباطي كه تنها مرجع صلاحيت‌دار براي اختلافات ورزشي است مي‌ماند.

وكيل دايي گفت: موكلم معتقد است اين گونه سخنان يحيي زاده كه در دفاع از دوستان فدراسيوني ايشان است نوعي تبليغات پيش از موعد انتخاباتي محسوب مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)