مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس دور از چشم خبرنگاران تمرین کرد. این صلاحدید علی دایی بود که دو جلسه آخر تمرین پیش از مصاف با شهرداری تبریز دور از چشم خبرنگاران و هواداران انجام شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ این مسئله باعث شد تا هیچکس از عملکرد هافبک-مهاجم برزیلی تازه وارد و آخرین جلسات تمرین زلتان هارسونی باخبر نشود. آنطور که از شواهد و قرائن پیداست؛ هیچکدام از این نفرات نتوانسته اند خواسته های علی دایی را اجابت کنند.

 

البته هنوز قضاوت در مورد فلاویو که تنها دو جلسه با سرخپوشان تمرین کرده زود است اما به هر حال نباید از این موضوع گذشت که علی دایی چندان از عملکرد این نفرات ابراز رضایت نکرده است.

 

علی دایی به درستی معتقد است کسی که به عنوان بازیکن خارجی قرار است وارد فوتبال ما و پرسپولیس شود باید یک سر و گردن بالاتر از نفرات داخلی باشد و بتواند گره های تکنیکی و تاکتیکی تیمش را باز کند.

 

حال به نظر می رسد زلتان و فلاویو قادر به برآورده کردن خواسته های دایی نبوده اند و به همین دلیل نباید خیلی روی همکاری پرسپولیس با این دو بازیکن خارجی حساب باز کرد.

 

البته دایی هنوز این موضوع را به مسئولان باشگاه انتقال نداده و ممکن است ظرف روزهای آینده ورق برگردد اما تا به اینجای کار همینقدر بدانید که علی دایی تمایلی به جذب این دو بازیکن اسلواک و برزیلی ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)