مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تیم فوتبال پرسپولیس، شب گذشته پس از جلسه انتخاب بهترین بازیکن جهان در زوريخ به تهران بازگشت و صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب در تمرینات پرسپولیس حضور داشت.

در بازی روز گذشته تیم ملی ایران برابر عراق به پیروزی رسید، این دیدار را چطور دیدید؟

من در لحظه پخش دیدار در پرواز بازگشت از زوریخ به تهران بودم و متاسفانه بازی را ندیدم ولی بایستی این برد را به مردم خوب کشورمان تبریگ بگویم. به امید خدا تیم ملی بتواند در ادامه بازی‌ها نیز موفق عمل کند. آرزوی قلبی همه ما این است که تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد و قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. کل فوتبال ما به موفقیت تیم ملی احتیاج دارد.

غلامرضا رضایی پس از به ثمر رساندن گل خود از ابراز شادی خودداری کرد و گل خود را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم کرد.

وظیفه خود می‌دانم به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تسلیت بگویم. به نظر من غلامرضا هم حرکت بسیار زیبایی انجام داد و نشان داده که دلش همیشه با مردم کشورش است.

شما در جلسه انتخاب بهترین بازیکن جهان شرکت کردید، رای شما به کدام بازیکن بود؟

من پیش از حضور در این جلسه رای خود را داده بودم. من چون شخصا به مسی علاقه دارم به این بازیکن رای دادم.

در حاشیه این جلسه ملاقاتی با بزرگان فوتبال جهان داشتید؟

ملاقات خاصی نبود. همان گفت و گوهایی که همیشه در چنین جلساتی رخ می‌دهد. همه بزرگان فوتبال دنیا، تمام کسانی که تا به حال به این افتخار رسیده‌اند و الان بازنشسته شده‌اند و نفراتی که کاندید دریافت جایزه بهترین های سال 2010 شده بودند، حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)