مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته 20 شهریور و چند روزی مانده به بازی دربی دو تیم پر طرف دار پرسپولیس و استقلال، تنها چیزی که در زمین تمرین راه آهن دیده می شد جمعیت انبوهی که برای گرفتن عکس با علی دایی، محبوب این روزهای ورزشگاه های ایران آمده بودند.
     
 

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دایی همان کسی است که در روزهای سرمربیگری تیم ملی، قبل از بازی با آنگولا و پس از بازی با پرتغال در جام جهانی 2006 آلمان به پیامک های آنچنانی و شعارهای خداحافظی اهالی فوتبال تبدیل شده بود.

و حال با جو نامناسبی که برای حضورش در پرسپولیس برقرار شده به نمادی برای اعتراض مردم از دست های پشت پرده فوتبال و رفاقت های مدیران در تمام ورزشگاه های کشور تبدیل شده است.

دایی در تمرین روز گذشته (20 شهریور) تیم راه آهن تنها به یک سؤال خبرنگاران در رابطه با حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی دربی بزرگ پایتخت جوابی کوتاه داد و گفت: “لزومی برای رفتن من به ورزشگاه نیست.”

آری وی با تجربه ای که طی سالیان سرمربیگری بدست آورده از دل نامهربان مردم و جو ورزشگاه آگاه است و می داند حضور وی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی، جز تضعیف بازی پرسپولیس و شعارهای هواداران کم حوصله چیزی به همراه نخواهد داشت.

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران می داند که نماد و سمبل اعتراض بودن یعنی جلوی سرمربی حال پرسپولیس ایستادن و درست کردن حواشی برای تیم محبوبش پرسپولیس.

علی دایی، با تجربه تر از آن است که اهالی فوتبال و هواداران مستطیل سبز تصورش را می کردند، چرا که وی این تشویق های سراسری را جدی نگرفته و می داند این شعارهای بی شام و ناهار دوستان به نقطه ای نامشخص برمی گردد، نقطه ای که ممکن است بعدها بر علیه وی استفاده شود و به شعارهای ضد فوتبالی تبدیل شود.

جای تقدیر دارد که اسطوره تمام نشدنی فوتبال ایران تنها با این جمله که لزومی ندارد به ورزشگاه بیایم، علاقه اش را به فوتبال و پرسپولیس نشان داده و خواستار تمام شدن این حواشی در آستانه دربی می شود./ م

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)