نیمه اول خوش شانس بودیم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی برابر استیل آذین گفت: اول از همه از قرار گرفتن برابر دوست قدیمی خودم  و شکست وی ابراز ناراحتی میکنم اما فوتبال همین است و چاره ای نداریم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی ضمن خسته نباشید به افشین پیروانی گفت : نیمه اول تنها سایه ای از پرسپولیس را در زمین دیدیم و به هیچ وجه در حد و اندازه های پرسپولیس ظاهر نشدیم و خوش شانس بودیم که گل اول را دریافت نکردیم.

اما مطمئن بودیم در نیمه دوم استیل آذین با توجه به دوندگی زیاد کم می آورد که همین گونه هم شد و با یکی دو تغییر کوچک توانستیم سوار بازی شویم و خلق موقعیت کنیم و هیچ موقعیتی را هم به حریف ندادیم که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

دایی در خصوص عدم نتیجه گیری تیم در نیمه دوم و فشار هواداران تاکید کرد : هواداران هیچ فشاری روی تیم ما نداشتند بلکه خیلی به ما کمک کردند تا تیم رو به جلو حرکت کند . من دلم روشن بود که این بازی را میبریم . فوتبال نود دقیقه است و باید تا پایان نود دقیقه تلاش کنیم ، قبلا ما در این دقایق ضربه می خوردیم اما الان می توانیم در این دقایق به نتیجه برسیم .

 

سرمربی پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت : از روز اولی که کارمان را شروع کردیم به دنبال قهرمانی در هر دو جام بودیم و انگیزه کافی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داریم ، این تیم پتانسیل انجام کارهای بزرگتری را هم دارد تنها کافی است بازیکنان ما در حد و اندازه های خود ظاهر شوند.

دایی در خصوص داوری محسن ترکی گفت : صحبت ها در خصوص داوری زیاد شده است اما من از داور بازی راضی نیستم ، سوت هایی در میانه میدان زده شد که روند بازی را تغییر می داد و برای مثال کارتی که به حمید علی عسگری داده شد اصلا درست نبود و این داور بیشتر سلیقه ای قضاوت کرد تا بر اساس قانون.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)