پرسپولیس نیوز: با تلاش فدراسیون فوتبال به احتمال فراوان تا امروز علی دایی و مسعود همامی با باشگاه پرسپولیس به توافق برسند.

در پی اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس و استقلال به تکاپو افتادند تا طلب طلبکاران خود را بپردازند تا از لیگ قهرمانان فصل آینده کنار گذاشته نشوند. در همین رابطه روز گذشته جلسه طولانی مدتی بین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حمیدرضا گرشاسبی و امیرحسین فتحی مدیران دو باشگاه پرسپولیس واستقلال برگزار شد تا طرفین به راهکارهای مناسبی برای پرداخت بدهی‌های خود برسند.

فدراسیون فوتبال با ورود به پرونده شکایات از باشگاه پرسپولیس، خطر حذف سرخ‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا را کم کرد و در جلسه روز گذشته تماس تلفنی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و علی دایی و همچنین مسعود همامی برقرار شد و توافق‌های خوبی هم برای پرداخت مطالبات این دو نفر انجام شد و این امیدواری وجود دارد که امروز توافقات نهایی حاصل شود و خطر حذف از آسیا از باشگاه پرسپولیس دور شود.

تحلیل مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال مبنی بر این است که احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا باعث تضعیف فوتبال ایران در آسیا خواهد بود و به همین دلیل تلاش‌هایی صورت گرفت تا این مشکلات حل شود.

از طرف دیگر، فیفا و کنفدراسیون آسیا خواهان همکاری فدراسیون‌ها با باشگاه‌ها شدند، نه اینکه با آنها در تخلفات همدستی کنند، چرا که همدستی فدراسیون‌ها با باشگاه‌های متخلف باعث می‌شود که این فدراسیون‌ها هم در مظان اتهام قرار بگیرند؛‌به همین دلیل این باعث شده تا فدراسیون فوتبال هم تلاش کند تا مشکلات این دو باشگاه به صورت ریشه‌ای حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)